مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

راهیان نور، بحثی ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی ایران است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به وظیفه دانش‌آموزان و معلمان در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌های آینده، اردوی راهیان نور را بحثی ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور، بحثی ارزشمند در نظام جمهوری اسلامی ایران است

جعفر پاشایی در مراسم افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور آذربایجان شرقی در محل دبیرستان طالقانی ناحیه ۴ تبریز، گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل الله اکبر های خفه شده در گلوی نیاکان و اجدادمان است که میراث همه زحمت کشان و زجر دیدگان و کسانی است که امروز در نماد و امور جمهوری اسلامی ایران ظاهر شده اند. و لذا بهمن ماه اراده ای برای رسیدن به افق ها است.

وی خطاب به دانش آموزان و معلمان اظهار داشت: دانش آموزان و معلمان عزیز، پاسداشت این نظام و میراث بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و انتقال ارزش های آن به نسل های آینده وظیفه ما است.

وی ادامه داد: بحث راهیان نور یک بحث فرهنگی بسیار بزرگ و عظیمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. خوشبختانه دوستان عزیز ما در حوزه ی بسیج دانش آموزی استان و همکاران عزیزشان در ۳۹ ناحیه و منطقه از امروز یعنی ۱۸ بهمن ماه یک اردوی راهیان نور مجازی را برای دانش آموزان فراهم کرده اند. و لذا ۴۰هزار دانش آموز در این برنامه حضور دارند که از امروز شاهد برنامه های متنوعی از جمله کلیپ ها و روایت ها و بیان خاطره ها و سرود ها و معرفی کتاب هایی در حوزه های دفاع مقدس و .... خواهند بود.

پاشایی اظهار داشت: از اول اسفند ماه اگر شرایط کرونایی مساعد باشد، ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان عزیز هم به شکل حضوری در اردوی راهیان نور حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار