همایش ملی مقررات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری

تهران (پانا) - همایش ملی مقررات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری از سوی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی و انجمن ایرانی حقوق اداری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی مقررات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری

به گزارش روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، این همایش با مشارکت موسسه توسعه حقوق فقرزدایی، دیوان عدالت اداری کانون وکلای دادگستری فارس و انجمن علمی حقوق اساسی دفتر فارس برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش شامل مبانی اصول و رویکردهای کلی در تامین اجتماعی، شمول قانون تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری، حق بیمه پیمانکاری در آرای دیوان عدالت اداری، اختلافات مربوط به حق بیمه در آرای دیوان عدالت اداری، بیمه‌بیکاری در آرای دیوان عدالت اداری، آرای کمیسیون پزشکی در دیوان عدالت اداری، مرخصی استعلاجی و بارداری در آرای دیوان عدالت اداری، مشاغل سخت و زیان آور در آرای دیوان عدالت اداری، بازنشستگی در آرای دیوان عدالت اداری، مستمری ناشی از فوت در آرای دیوان عدالت اداری،جهات‌نقض آرای هیئت های تشخیص مطالبات تامین اجتماعی در آرای دیوان عدالت اداری و چالش های خاص در قانون تامین اجتماعی است.

این همایش 22 اردیبهشت ماه 1401 در شیراز برگزار می شود و مهلت ارسال اصل مقاله تا تاریخ 19 فروردین‌ماه 1401 است و علاقه مندان برای ارتباط با دبیرخانه همایش می‌توانند به آدرس ssconference@yahoo.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار