برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در دبیرستان شهید هندویان قم

قم(پانا)- مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان و ناحیه یک قم در دبیرستان شهید هندویان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در دبیرستان شهید هندویان قم

مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایام پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان شهید هندویان ناحیه یک قم برگزار شد.

در این مراسم، «نرجس نیازمند» عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم، «علیرضا یاری» معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قم و «محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، طی سخنانی ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بر ترویج سبک زندگی بر مبنای معنویت، اخلاق و علم آموزی و حرکت بر مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و سیره شهیدان والامقام تاکید کردند.

در مراسم فوق که در آستانه شهادت امام هادی(ع) و به پاس بزرگداشت ایام الله دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی برگزار شد، برنامه هایی همچون اجرای سرود توسط فرزندان شهدا و اهداء هدایا به تعدادی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم به اجرا در آمد.

در این مراسم، «رضا هندویان» برادر شهید مهدی هندویان، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه یک قم و سرهنگ «حسن نورعلیشاهی» به نمایندگی از کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک حضور داشتند.

بسیجی شهید مهدی هندویان متولد 17 آذر سال 1344 در قم بود. وی با تخصص غواص، آر پی جی زن و تک تیرانداز در گردان امام سجاد از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) مشغول دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بود که در تاریخ 22 اسفند سال 1363، در عملیات بدر و جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش خمپاره و متلاشی شدن جمجمه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید عزیز، پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

تا به حال چندین مجتمع آموزشی و مرکز خیریه از سوی خانواده معظم شهید هندویان به نام این شهید والامقام تاسیس و نامگذاری شده است.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار