امام جمعه جعفرآباد:

پیروزی انقلاب باعث افزایش معنویت و اخلاق در جامعه شد

قم(پانا)- امام جمعه شهرستان جعفرآباد گفت پیروزی انقلاب اسلامی باعث افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در جامعه شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی انقلاب باعث افزایش معنویت و اخلاق در جامعه شد

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی امام جمعه جعفرآباد قم در خطبه های نماز جمعه امروز شهر جعفریه میلاد امام باقر (ع) را خدمت همه‌ شیعیان تبریک گفت و با اشاره به دهه فجر اظهار داشت: امسال قرار شد ما در دهه فجر «جهاد تبیین» داشته باشیم که می پردازیم به روش امام باقر(ع) که در زمان خودشان که انتقال قدرت از بنی امیه و به بنی عباس بود، دست به اقداماتی زدند.

وی افزود: از اقدامات امام باقر(ع)، مصون سازی اسلام از انحرافات، ترسیم چارچوب برای شیعیان از طریق شریعت و قرآن و آگاهی بخشی به جامعه بود.

امام جمعه جعفرآباد ادامه داد: امام باقر (ع) کاری کرد که مردم آگاهانه مسلمان بشوند. در انقلاب ما امام خمینی (ره) نیز با آگاهی بخشی به مردم طبق این سیره رفتار کرد.

دهقانی در ادامه با توصیه به جوانان که خواندن بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را در الویت قرار دهند، گفت: پیروزی انقلاب باعث شد بینش اسلامی آحاد مردم ارتقا یابد، ما قبل از انقلاب از این بینش محروم بودیم و همچنین موجب افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در جامعه شد.

وی دستاورد دیگر انقلاب اسلامی را خود باوری جهت ایستادن در مقابل زورگویان و مستکبران برشمرد و افزود: قدرت ما به جایی رسیده که سران مستکبر خودشان با زبان بلند می گویند تحریم های شکننده آمریکا شکست خورد.

امام جمعه جعفرآباد در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شاءلله با لطف خداوند و با یاری شما مردم اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود و پرچم نظام به دست صاحب اصلیش امام زمان (عج) خواهد رسید.

دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار