مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا در شهرستان جعفرآباد

قم (پانا) - مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا امروز در گلزار شهدای شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا در شهرستان جعفرآباد

مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا امروز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، با حضور مسئولان شهرستان جعفرآباد در گلزار شهدای شهر جعفریه برگزار شد.

در این مراسم ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد، سرگرد پَرهازه فرمانده حوزه مقاومت ۲۴ شهید محلاتی، اعضای شورای اسلامی جعفرآباد، احمد لطیف مسئول سازمان دانش آموزی جعفرآباد و مسئولان بنیاد شهید و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

در مراسم فوق حجت الاسلام دهقانی امام جمعه جعفرآباد با تبریک آغاز ماه رجب و ایام دهه فجر اظهار کرد: مراسمی از جمله غبارروبی باعث تجدید عهد و میثاق ما با شهدا می شود.

وی افزود: کسانی که از این دنیا می روند، کمتر کسانی هستند که آرزوی این را دارند به این دنیا بازگردند اما شهیدان آرزوی برگشتن به این دنیا را دارند تا بار دیگر در راه خدا شهید شوند؛ شهید شدن مقامی است که خداوند به هر کس نمی دهد.

دهقانی بیان کرد: ما در این شب با برکت شب لیله الرغائب باید از شهدا استمداد بطلبیم و دست یاری و نیاز دراز کنیم، باید از این شهدا بخواهیم؛ در قرآن آمده است شهدا زنده اند. تا روزی که زنده ایم در راه شهدا حرکت کنیم و اینکه خدا به ما این لیاقت را بدهد که روزی در رکاب حضرت ولی عصر(عج) به شهادت برسیم.

دانش آموز خبرنگار: نفیسه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار