امام جمعه دماوند:

قدردان ماه رجب، ماه رحمت الهی باشیم

دماوند (پانا) - امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه گفت رجب ماه رحمت الهی است که باید قدر این ماه را دانست و با انجام اعمال ذکر شده از این رحمت الهی بهره‌مند شد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
قدردان  ماه رجب، ماه  رحمت  الهی باشیم

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت ماه رجب بیان کرد: ماه رجب ماه دعا و عبادت است، رجب ماه خدا و بارش رحمت الهی است؛ خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش کامل می‌کند. اگر کسی یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد ثوابی بس عظیم را برده است و اگر به‌اندازه تمام زمین طلا در راه خدا انفاق کند ثواب آن به‌اندازه این روزه نیست.

وی با اشاره به دهه‌فجر افزود: دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات امام خمینی(ره) به نسل جوان و آینده کشور تبیین و برای نسل جدید روشنگری شود. این ایام، فرصت مناسبی برای آگاهی ملت ایران از دستاوردهای نظام اسلامی است و ضروری است در راستای تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری فرمودند تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان دماوند با توجه به گرانی‌های کالا در شهرستان دماوند گفت: در صحبت‌ها از مشکلات سخن به میان می‌آید، ولی باید در عمل گام‌های اساسی برداشته شود و مسئولین به مسئله گرانی توجه کنند. با گرانفروشی‌ها برخورد شود. این اقدامات باید پیگیرانه و همیشگی باشد و حمایت از مصرف کننده و مردم در حد شعار نباشد.

فتاح‌دماوندی با اشاره به حوادث ناگواری که به دلیل نبود کمربندی در این شهرستان اتفاق افتاد عنوان کرد: نبود کمربندی گیلاوند خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است؛ ضروری است مصوبات شورای ترافیک شهرستان دماوند برای جلوگیری از حوادث اجرایی شود.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار