سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان:

سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در همه حوزه‌ها تأثیرگذار و جامع است

اصفهان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان گفت سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در همه حوزه‌ها تأثیرگذار و جامع است و توجه به این سند بدیهی‌ترین و مهم‌ترین امر برای آموزش‌وپرورش است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در همه حوزه‌ها تأثیرگذار و جامع است

محمدرضا ابراهیمی، سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان در جلسه معارفه خود، به عنوان سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان اظهار کرد: سند تحول بنیادین وقتی برای رهبر معظم انقلاب خوانده شد لبخند رضایت را بر لب ایشان آورد اما کاملا اجرایی نشد، از همین رو باید در همه حوزه‌ها و ساحت‌ها برنامه‌ریزی کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به منزلت معلمان نگاه ویژه شده که بحث اقتصادی در آن مهم است و آن را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: توجه به ایثار و شهادت جزئی از سند تحول بنیادین است، اگر به فکر فرهنگ در کشور هستیم، چیزی بهتر از آموزه‌های قرآنی و ایثار وجود ندارد. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها تأثیرگذار و جامع است و توجه به این سند بدیهی‌ترین و مهم‌ترین امر برای آموزش و پرورش است.

ابراهیمی تصریح کرد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب باید مدنظر باشد، در این میان توجه به جوانان شاداب در عرصه‌های مدیریتی نقش مهمی دارد و بیانیه گام دوم انقلاب باید بیش از پیش دیده شود و همه معلمان و مدیران حوزه آموزش باید به اعتلای ارزش‌های انقلاب کمک کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: آموزش و پرورش فرا نهادی است، همه باید دغدغه آموزش و پرورش را داشته باشند تا این امر به منزل مقصود برسد. این نهاد برای سرمایه گذاری است نه برای برداشت و اگر آموزش و پرورش به اهداف خود برسد همه نهادها به اهداف خود می‌رسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار