مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر اعلام کرد:

یک‌هزار برنامه در دهه فجر در مدارس استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر گفت همزمان با دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، یک‌هزار برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
یک‌هزار برنامه در دهه فجر در مدارس استان بوشهر  برگزار می‌شود

علی موحدی در گفت وگو با برنامه رادیویی «خیابان انقلاب» در شبکه استانی بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گفت: تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار شهید فرهنگی نشانه‌ روشنی از حضور موثر آموزش و پرورش در خط انقلاب اسلامی است.
وی افزود: جامعه فرهنگیان استان تلاش می‌کنند دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.
موحدی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، یک‌هزار برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس استان برگزار می‌شود، ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنها تحت عنوان مهمانی لاله‌ها، برگزاری پویش «خانه انقلابی من»، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع انقلاب، همایش استانی معلم انقلاب و وبینار دستاوردهای ورزش دانش آموزی در تاریخ انقلاب از مهمترین این برنامه‌ها است.
وی یادآور شد: برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان طرح استانی مصباح الهدی، شروع جشنواره هنرهایی آوایی و نمایشی، برگزاری کارگاه‌های تشریح دستاوردهای انقلاب در راستای جهاد تبیین، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه‌های این دهه است.
مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از دانش‌آموز برتر طرح تراز انقلاب اسلامی، افتتاح فروشگاه و نمایشگاه دائمی دست سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و جمع آوری کمک های مومنانه از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس استان اجرا می‌شود.
موحدی عنوان کرد: با وجود مشکلات اعتباری، 12 واحد فضای آموزشی جدید در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و 70 کلاس درس به کلاس‌های موجود اضافه می‌شود.
وی با بیان اینکه این واحدهای آموزشی با مشارکت خیران مدرسه‌ساز احداث شده است، گفت: ضمن تجلیل و تکریم از مشارکت خیران، آنها را به ساخت واحدهای آموزشی جدید دعوت می‌کنیم.
موحدی با اشاره به پوشش 75 درصدی سرانه ورزشی در مدارس استان اظهار کرد: 146 فضای ورزشی رو باز و سرپوشیده با مساحت 149 هزار و 406 مترمربع در مدارس استان وجود دارد.
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر به افزایش آگاهی دانش‌آموزان نسبت به دستاوردهای انقلاب منجر شود و آنها را برای پذیرش مسئولیت ها در آینده آماده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار