حجت‌الاسلام زهدی:

ماه رجب فرصتی برای به خود آمدن و خود را پیدا کردن است

نیشابور (پانا) - مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت ماه رجب مقدمه ورود به دریای بیکران رحمت الهی است. ماه رجب فرصتی  برای به خود آمدن و خود را پیدا کردن است.

کد مطلب: ۱۲۵۳۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ماه رجب فرصتی برای به خود آمدن و خود را پیدا کردن است

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور، حجت الاسلام و المسلمین زهدی با بیان اینکه امروز زمانی است که باید مهارت‌های ارتباطی مفید و موثر بین خود و خدای مهربان را تمرین و تکرار کنیم اظهار کرد: ماه رجب فرصتی است تا از ویژگی‌های خداوند قادر متعال که مظهر لطف و محبت و کرامت و عزت آفرین و دارای اوج صفات خوب است بیشتر بدانیم و امکان ارتباط و قابلیت جذب را برای خودمان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیایی که عده‌ای فکر می‌کنند راه رسیدن به آسایش به هم زدن آرامش و آسایش دیگران است اظهار کرد: قطعاً خداوند یار و یاور آنهایی است که قانون الهی را در دفع شر و فساد و بدی بپذیرند و با جهاد جان و مال خود مطیع خداوند باشند و با حکم تبری جستن با آموزه اشداء علی الکفار بدی های اجتماعی را به دور بریزند.

زهدی خاطر نشان کرد: با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و شروع دهه فجر کاخ ستمگران فرو پاشید و چشمانمان با طلوع نور آرام گرفت. در پی آن هستیم که این نور لطف و رحمت را بر سراسر جهان نور باران کنیم و با آمدن ذخیره الهی، حضرت صاحب الزمان (عج) بشریت مزه عدالت را بچشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار