مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

محتوای ۸۰۰ نشست دانش‌آموزی با محوریت ایران قوی تولید و توسط معلمان در حال راهبری است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تولید ۸۰۰ محتوای نشست دانش‌آموزی با محوریت ایران قوی و ۱۰ برنامه گروهی با محوریت خانواده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
محتوای ۸۰۰ نشست دانش‌آموزی با محوریت ایران قوی تولید و توسط معلمان در حال راهبری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی در آیین افتتاحیه دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی با عنوان مدرسه انقلاب در شهرری ضمن گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: آنچه این روزها در سطح آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده است توسط فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء در حال پیگیری و انجام است.

وی بیان کرد: مدرسه انقلاب یکی از این برنامه‌های حائز اهمیت است که با محوریت انجمن اسلامی در سطح کشور در حال انجام است و وقتی می‌گوییم کاری شکل می‌گیرد یعنی آنجا دانش کارشناسی کار را رو به جلو سوق می‌دهد.

سید مجتبی هاشمی افزود: اما کاری که اینجا مستتر است کاری است که توسط دانش‌آموز رهبری خواهد شد و دانش‌آموزی که فکر می‌کند و ایده را به بار می‌آورد نقش عمیقی در باورش شکل می‌گیرد و قطعا این نگاه تربیتی موفق است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: همین خودباوری وقتی به صورت گروهی اجرا می‌شود می‌تواند موفقیتی دوچندان را رقم بزند.

وی افزود: نسل جوان ما امروز از سوی دشمن مورد تهاجم است و تنها با انقلاب و مبانی انقلاب می‌تواند خودش را ایمن نگه دارد و هر گاه توانستیم با هنر و ظرایف انقلاب را به صورت دقیق به نسل جوان و دانش‌آموزان منتقل کنیم موفق بوده‌ایم و هر گاه فاصله بگیریم در یک ضرر جمعی سهیم بوده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار