با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

عزت خواه: قول می‌دهم جریزه‌ای عمل نکنم / معلم تنها عنصر تحول است / آموزش و پرورش مسجد انقلاب است

یاسوج (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ستاری‌فر معاون وزارت آموزش و پرورش، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمع زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود که عصر امروز برگزار شد، عنوان کرد: از بزرگوارانی که به این حقیر اعتماد نمودند تا مدیریت این دستگاه را برعهده بگیرم سپاسگزارم، انشاالله با مدیریت انقلابی و با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، پاسخی در خور آموزش و پرورش ارائه دهم.
حسنعلی عزت‌خواه در ادامه بیان کرد: بنده و همکارانم با توکل به خداوند و با مدیریت جهادی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انشاالله گام برخواهیم داشت.
وی گفت: قول می‌دهم جریزه‌ای عمل نکنم؛ جغرافیا، قومیت و تحزب نیز در مدیریت من کمرنگ و شاید هم بی‌رنگ باشد.
عزت‌خواه افزود: برای ساختن ایران قوی نیاز به برنامه جامع و قوی داریم، برای برنامه قوی هم نیازمند نیروی انسانی جامع و قوی هستیم. برای پرورش نیروی انسانی قوی نیز نیاز به مدرسه صالح و تربیتی شهید قاسم سلیمانی داریم، در رأس مدرسه صالح نیز باید مدیر توانمند و قانونمند و پای کار باشد و در نهایت برای ایران قوی نیاز به معلم قوی داریم و به نظر من تنها عنصر تحول، معلم است و معلم.
وی ادامه داد: من به عنوان سخنگوی معلمین و نه به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش، خواستم به جناب آقای ستاری فرد عرض کنم که سلام معلمین صبور، پرتلاش و فداکار ما را به مقام عالی وزارت برسانید و بگویید با اعمال اجرای زودهنگام طرح رتبه‌بندی گامی برای ارتقای شأن معلمین بردارید، انشاالله که به زودی اجرای این طرح کام معلمین استان را شیرین بدارد.
وی در ادامه خطاب به معلمین گفت: نگذارید آنهایی که از امام و انقلاب و روحانیت سیلی خورده‌اند در صفوف شما نفوذ کنند، نگذارید نفوذی‌های دشمن‌شاد کن در میان شما رخنه کنند.
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار تربیتی کاری سخت و ثقیل است، افزود: دست نیاز به سوی همه شما دراز می‌کنم که در این مدتِ مسئولیت، فرزندتان را حمایت کنید. چرا که تنها در سایه وحدت است که می‌توان پیشرفت کرد. آموزش و پرورش مسجد انقلاب است و بیایید حرمت این مسجد را برای خود و آیندگان محفوظ نگه داریم.

در این مراسم حسنعلی عزت خواه جایگزین هادی زارع پور مدیرکل قبلی آموزش و پرورش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار