چند نفر برای سفر به سوریه ثبت‌نام کرده‌اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد که نزدیک به ۴۳۰۰ نفر برای سفر به سوریه تا ۲۰ اسفندماه امسال پیش ثبت نام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
چند نفر برای سفر به سوریه ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، علی رضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تشکیل شد با بیان این مطلب افزود: برنامه ریزی برای اعزام این افراد درحال انجام است.
پیش ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه از روز چهارشنبه(ششم بهمن‌ماه) در سراسر کشور آغاز شده است و مشتاقان زیارت اعتاب مقدسه در دمشق می‌توانند با مراجعه به سامانه ziarat.haj.ir نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: برای مدیریت و هدایت شایسته سفرهای زیارتی عتبات عالیات برای مناسبت های پیش رو در ماه های رجب و شعبان و نوروز نیزاطلاع رسانی و اقدام لازم صورت خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت لزوم فراهم کردن آسایش، امنیت و خدمات مناسب به زائران در سفرهای زیارتی را یادآور شد و از مسئولان حوزه حج و زیارت خواست با توجه به استقبالی که از این سفرها می شود برای تحقق این موارد تمام توان خود را بکار گیرند و هماهنگی و تعامل با دستگاه های مرتبط در داخل و کشورهای میزبان را به صورت جدی پیگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: با مقاومت، ایثار و فداکاری های امام راحل(رض) و امت، حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی از بین رفت و جوانه های حکومت اسلامی روئیدن گرفت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه ملل مستضعف و مظلوم جهان از پیروزی انقلاب اسلامی خوشحال شدند، افزود: شهدای سرافراز با نثار خون خود، انقلاب اسلامی را به مسلمانان و آزادگان جهان هدیه کردند و همه ما وامدار فداکاری ، ایثار و از خود گذشتگی آنها هستیم و باید از امانتی که به ما سپرده شده است به خوبی حفاظت کنیم.
اکبر رضایی، معاون حج و عمره و محمد آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت نیز در این نشست درباره آخرین تحولات و خبرها درخصوص حج آینده در عربستان و روند تهیه نظام نامه جامع منابع انسانی این سازمان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گزارش دادند.
آقای رضایی با اشاره به تحولات میدانی در حوزه حج و تعداد مجوزهای صادر شده برای عمره و اقامه نماز و زیارت در مسجدالحرام و مسجدالنبی افزود: همچنان شاهد عدم اطلاع رسانی از سوی منابع رسمی در کشور میزبان درخصوص نحوه برگزاری حج آینده و تعداد زائران خارجی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار