دانش‌آموزان پاکدشتی عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

پاکدشت (پانا) - بعد از دو سال انتظار، امسال ۳۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره دوم ‌متوسط مدارس پاکدشت، در قالب کاروان راهیان نور، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع‌مقدس می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان پاکدشتی عازم مناطق عملیاتی می‌شوند

سید اصغر میر قاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و ۱۶۰ دانش‌آموز پسر در مقطع دوره دوم‌متوسطه، به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی همچنین افزود: مهم‌ترین ثروت فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی دوران مقدس، با رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند. امروز که دشمنان قسم‌خورده نظام در مقابله با ایران اسلامی جوانان را هدف قرار داده‌اند؛ برپایی اردوهای راهیان نور می‌تواند این توطئه را خنثی کرده و نسل جوان را بیش از پیش با ارزش‌هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده، آشنا کند.

میرقاسمی گفت: در دو سال گذشته، به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اردوهای راهیان نور برگزار نشد و امسال بسیاری از دانش‌آموزان مشتاقانه منتظرند تا با حضور در این برنامه مهم فرهنگی، سفیرانی برای سایر دوستان خود در شناخت ارزش‌های حاکم بر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل باشند. دانش‌آموزان دختر در روز ۱۴ بهمن و دانش‌آموزان پسر، روز ۲ اسفند به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار