استاندار زنجان:

زنجان در شاخص‌های کلان دچار عقب‌افتادگی شده است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان در سطح شاخص‌های کلان دچار عقب‌افتادگی شده گفت باید تمام دستگاه‌ها، اهتمام خود را به کار گیرند تا زنجان، هم‌تراز استان‌های همجوار شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
زنجان در شاخص‌های کلان دچار عقب‌افتادگی شده است

استاندار زنجان در آیین تکریم و معارفه شهرداری زنجان افزود: نباید چنین اتفاقی بیفتد، ما در شاخص های حوزه شهرسازی نیاز به کار داریم.

وی با بیان اینکه شهردار جدید زنجان فردی شناخته شده، متخصص، با تجربه و دارای شبکه های مردمی است، گفت: حضور دکتر علیرضا فیروزفر در این مقطع، نعمتی برای شهر زنجان است.

محسن افشارچی از شهردار جدید زنجان خواست تا برای توسعه شهری شاخص های عددی تعریف کند و مسیر حرکت شهرداری را از پروژه محوری به برنامه محوری تغییر دهد.

وی با بیان اینکه اجاره‌بها در استان زنجان بالاست، یادآور شد: باید برنامه‌ای تهیه شود تا مراکز خرید در شهرک‌های اقماری توسعه داده شده و با حداقل قیمت در اختیار فروشنده قرار گیرد تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

افشارچی در ادامه به ضرورت توجه شهرداری در حوزه گردشگری اشاره و عنوان کرد: لکه اصلی گردشگری در سبزه‌میدان قرار دارد، به همین خاطر باید در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات حبیب الله ملایی یگانه شهردار سابق و منصور سطان محمدی سرپرست شهرداری زنجان قدردانی و با اعطای حکم وزیر کشور، علیرضا فیروزفر به عنوان شهردار جدید زنجان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار