اله‌یار صیادمنش:

چالش بزرگ حضور در لیگ انگلیس را دوست دارم

تهران (پانا) - تمام سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که نماینده شایسته‌ای برای کشورم در انگلیس باشم و به نوعی نام کشورم را در این کشور بزرگتر از همیشه جلوه دهم. من خودم را نماینده کل مردم ایران می‌دانم

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
چالش بزرگ حضور در لیگ انگلیس را دوست دارم

به گزارش ایران ورزشی، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فنر باغچه که در تیم زوریا هم نمایش‌های تحسین برانگیزی داشت، برای انجام تعهداتش به تیم فنر باغچه بازگشت اما پیشنهاد باشگاه هال سیتی مسئولان فنر باغچه را ترغیب کرد تا این بازیکن را در اختیار باشگاه انگلیسی قرار دهند تا در آنجا ستاره جوان ایرانی چالش بزرگی را تجربه کند. اللهیار که فعلاً در ترکیه حضور دارد تا به محض فراهم شدن مقدمات حضورش به جزیره سفرکند، در گفت‌و‌گوی دوباره با ایران ورزشی این انتقال را به سود آینده فوتبالی‌اش می‌داند.

تیم‌های زیادی مانند اندرلخت را خواهان خودت می‌دیدی، اما در نهایت هال سیتی را انتخاب کردی...

بله، چند تیم در بلژیک و انگلیس و یکی دو کشور دیگر بودند که من را می‌خواستند اما در نهایت مدیر برنامه‌هایم و باشگاه فنر باغچه و خودم به این نتیجه رسیدیم که هال سیتی برای من بهترین گزینه است؛ از همین‌رو من هم ان‌شاءالله بزودی در انگلیس حضور پیدا می‌کنم.

مقدمات حضورت در انگلیس تا چه حدودی فراهم شده است؟

پاسپورتم را تحویل مسئولان باشگاه هال سیتی دادم تا ویزایم را بگیرند و به محض آماده شدن ویزایم و صدور مجوز کار و سایر مواردی که برای حضور در انگلیس لازم است به این کشور سفر کنم. برای رسیدن به انگلیس و شروع تمرین با هال سیتی لحظه‌شماری می‌کنم.

لیگ سختی را برای بازی انتخاب کرده‌ای، از پس حضور در رقابت‌های سخت جزیره برمی‌آیی؟

اگر حمل به خودستایی نباشد به توانایی‌های خودم ایمان دارم؛ به همین دلیل خیلی دوست داشتم که چالش بزرگ دیگری را تجربه کنم. وقتی مدیر برنامه‌هایم از پیشنهاد باشگاه هال سیتی به من خبر داد، خیلی مشتاقانه از این موضوع استقبال کردم و خدا را شکر همه چیزها طبق روال خودش در حال فراهم شدن است. البته در مصاحبه قبلی‌ام هم به شما خبر از پیشنهاد هال سیتی در کنار پیشنهادات دیگرم داده بودم که خدا را شکر این مهم در حال تحقق یافتن است.

در اوکراین که خیلی خوب بازی کردی و همه از تو تمجید می‌کردند. این روند در انگلیس هم ادامه خواهد داشت؟

حتماً. تمام سعی و تلاش خودم را انجام می‌دهم که نماینده شایسته‌ای برای کشورم در انگلیس باشم و به نوعی نام کشورم را در این کشور بزرگتر از همیشه جلوه دهم. من خودم را نماینده کل مردم ایران می‌دانم.

در غیاب آزمون و چندین ستاره غایب دیگر تو هم نمی‌توانی در تیم ملی باشی. اوضاع عجیبی شده است.

من که پاسپورتم را تحویل داده‌ام و به دلیل عقد قرارداد و سایر مسائل نمی‌توانستم به ایران سفر کنم. در همین راستا با هماهنگی با مسئولان تیم ملی و سرمربی تیم ملی کشورمان در بازی‌مان مقابل عراق و امارات حضور ندارم.

حضور تماشاگر چقدر در بازی‌مان تأثیر‌گذار است؟

قطعاً روحیه و هیجان بازی به حضور تماشاگران بستگی دارد و حتماً اگر آنها در ورزشگاه حاضر شوند تیم ایران می‌تواند با شور و هیجان و روحیه‌ای که آنها به بازیکنان‌مان انتقال می‌دهند به بهترین شکل ممکن حریف را شکست داده و از سد حریف بگذرد و صعودمان را قطعی سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار