رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران:

نمایندگان منتخب مجلس دانش‌آموزی در مقابل دانش‌آموزان پاسخگو و درمقابل مسؤلین مطالبه گر باشند

تهران (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران از نمایندگان منتخب مجلس دانش‌آموزی خواست تا نیازها و مشکلات دانش‌آموزان را بررسی و در مقابل مسولین، مطالبه گر باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان منتخب مجلس دانش‌آموزی در مقابل دانش‌آموزان پاسخگو و درمقابل مسؤلین مطالبه گر باشند

انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور عباس باستانی؛ رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران، محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربت بدنی و آزیتا فکور؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه در سالن پیچک برگزارشد.

عباس باستانی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس دانش آموزی نوعی تمرین برای آینده است، گفت: افرادی که در شوراها و مجلس دانش آموزی انتخاب می‌شوند، نگاهی عمومی به مشکلات و نیازهای دانش آموزان و منطقه داشته باشند و منحصر به یک مدرسه نباشد.

باستانی به وظیفه خطیر منتخبین مجلس شورای دانش آموزی اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی در برابر مسولین مطالبه گر و خواهان رفع مشکلات دانش آموزان باشند و از سوی دیگر در مقابل دانش آموزانی که به آنها رای داده اند پاسخگو باشند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس دانش آموزی سکاندار آینده این مرز و بوم هستند، گفت: دانش آموزان همواره در زمینه های مختلف و بررسی مشکلات پیگیر و قوی وارد عمل شوند و از خود بهترین اثر ممکن را به جای بگذارند.

در ادامه لونی با اشاره به جایگاه ویژه نماینده مجلس دانش آموزی و شوراهای دانش آموزی، گفت: دانش آموزان باید پویا و بالنده باشند و شناسایی استعداد و توانمندی آنها در جهت رشد علم باشد و در قامت جمهوری اسلامی تربیت شوند.

علی گلشن نیز با اشاره به نقش دانش آموزان گفت: شما برگزیدگان مدارس و کسانی هستید که همکلاسی هایتان به شما اعتماد کرده و به شما رای داده اند تا نیازها و مشکلاتشان را به گوش مسولین برسانید و در جهت مرتفع کردن آن قدم بردارید و تصمیم ساز آینده باشید.

در ادامه آزیتا فکور با اشاره به اینکه جلسه انتخابات شورا و مجلس دانش آموزی منطقه ۴ در دو گروه مجزا پسران و دختران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد گفت: فرصت مغتنمی است تا بتوانید تمرین دموکراسی را انجام دهید و خود را برای مسئولیت پذیری در جامعه آماده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار