مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی :

پروژه های مسکن مهر استان آذربایجان غربی تا پایان سال به اتمام می رسند

خبرگزاری پانا: مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با حمایت فرمانداران پروژه های مسکن مهر استان آذربایجان غربی تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خلیل محبت خواه امروز در جلسه سمینار فرمانداران که در پیرانشهر برگزار شد با بیان اینکه در دولتهای نهم و دهم کارهای ماندگاری در عرصه سازندگی در استان انجام شده است، گفت: مسکن مهر یکی از این کارهای ماندگار دولتهای نهم و دهم است که قابل مقایسه با هیچ یک از طرحهای مسکن در دولتهای قبل نیست.

وی افزود: در حال حاضر 40 هزار واحد مسکن مهر در استان در حال اجرا است که 24 هزار واحد آن تاکنون افتتاح شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه از حمایت های فرمانداران در پیشبرد پروژه های مسکن مهر در شهرستان ها تشکر کرد و اظهار داشت: با حمایت فرمانداران مساکن مهر تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه با توجه به استانی شدن اعتبارات راه روستایی از سال 91 ، دچار مشکلاتی در این حوزه شدیم، گفت: در حال حاضر 500 کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت در استان است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری به اتمام می رسد واین در حالی است که علی رغم کمبود اعتبارات پروژه های حوزه راه تعطیل نشده است.
محبت خواه گفت: امسال حدود 42 کیلومتر راه اصلی، راه فرعی و روستایی در استان به بهره برداری رسیده است.
وی در خصوص سوانح جاده ای نیز اظهار داشت: بیش از 80 درصد تصادفات به علت خطای انسانی است که در این خصوص با توسعه زیر ساختهای حوزه راه در صدد ایمن سازی بیشتر جاده های استان هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین گفت: 76 درصد روستاهای پیرانشهر از راه روستایی برخوردارند و تلاش خواهیم کرد این شاخصه ارتقا یابد.

گفتنی است مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه این جلسه به سوالات فرمانداران در خصوص مسائل راه و شهرسازی پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار