اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین:

برگزاری همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قزوین

قزوین (پانا) - همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی مدیران و مشاوران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین با محوریت پیشگیری از رفتارهای پرخطر با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قزوین؛ همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندسازی مدیران و مشاوران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین با محوریت پیشگیری از رفتارهای پرخطر با حضور رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، حقایق پور رئیس اداره امور تربیتی، مشاور و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، میرباقری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل، معافی معاون پرورشی ناحیه دو برگزار شد.

رحیم خانی در این جلسه گفت: آسیب های اجتماعی یکی از اصلی ترین دغدغه های تمام مسئولین، بویژه مقام معظم رهبری است که بایستی با همه توان در جهت مراقبت از آنها اقدام کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه افزود: با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات بایستی مراقب آسیب های نوظهور باشیم و این امر نیازمند به روز بودن همکاران محترم است.

وی اظهار کرد: خانواده یکی از ضلع های مهم تعلیم و تربیت است و لازمه موفقیت در این امر توانمند سازی والدین و آگاه ساختن آنان از آسیب های اجتماعی موجود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار