مهر و محبت مادری زیباترین حس دردنیا است

اسلامشهر (پانا) - یک مادر در شهرستان اسلامشهر گفت شیرین‌ترین لحظه زندگی یک مادر زمانی است که فرزندش را به دنیا می‌آورد، او را در آغوش می‌گیرد و با مهر و محبت مادری او را بزرگ کرده که این بهترین حس دردنیا است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مهر و محبت مادری زیباترین حس دردنیا است

رقیه خواجه‌لو، مادر ساکن در شهرستان اسلامشهر،در گفت و گو با پانا و تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا اظهار کرد: مادر جمله‌ای تعریف نشدنی است، مادر عشق است، عشقی بی‌نهایت به خانواده، او مانند ضربان قلب در زندگی است و در یک کلام مادر یعنی استقامت و صبور بودن در برابر مشکلات و سختی‌ها.

وی در ادامه افزود: مادر یک روح است اما در چند جسم و حاضر نیست کسی فرزندش را آزار دهد و از سوی دیگر، مادر در کنار همسر خود کمک کار است تا زندگی به بهترین حالت شکل بگیرد.

خواجه‌لو بیان کرد: مادر در دوران سالمندی پرستار پدر و مادر خود است همان گونه که در دوران کودکی از فرزند خود مراقبت می‌کرد.

وی تصریح کرد: شیرین‌ترین لحظه زندگی یک مادر زمانی است که فرزند خودرا به دنیا می‌آورد و او را در آغوش می‌گیرد و با مهر و محبت مادری او را بزرگ کرده و این بهترین حس دنیا است.

این مادر اسلامشهری تأکید کرد: مادران در طول زندگی نکات کلیدی از تجربه‌های خود را جهت فرزندان بازگو می‌کنند که در آینده نه چندان دور و در زندگی خود با مشکلاتی رو به رو نشوند و تمام این نصایح برای حفظ آسایش آرامش فرزندان و در نهایت سعادت خانواده است.

خواجه‌لو گفت: مادر به غیر از موفقیت خانواده هیچ خواسته‌ای ندارد و با یک تشکر زبانی تمام خستگی اش رفع شده و جبران تمام خوبی‌های او است.

این مادر خاطرنشان کرد: حکم مادر بودن سندی از طرف خداوند است که به او عطا شده و به این دلیل بهشت زیر پای‌ مادران است و در نهایت مادر در جایگاه الهی از موقعیت بسیار ارزشمندی برخوردار است و به این جهت مقام مادر به جایگاه حضرت زهرا(س) تشبیه شده است.

خبرنگاردانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار