مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نظارت و ارزیابی عملکرد مربیان و معاونان پرورشی مدارس گامی موثر در مسیر کیفی شدن برنامه‌های تربیتی

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نظارت و ارزیابی عملکرد مربیان و معاونان پرورشی مدارس را گامی موثردر مسیر کیفی شدن برنامه‌های تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و ارزیابی عملکرد مربیان و معاونان پرورشی مدارس گامی  موثر در مسیر کیفی شدن برنامه‌های تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: بازدید از فعالیت‌های معاونان و مربیان پرورشی در سطح استان، از اهداف اصلی گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی است تا با بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع نظارت مجازی، حضوری و ارائه بازخورد توصیفی مناسب به عملکرد نیروهای مزبور، بتوانیم در مسیر کیفی شدن برنامه‌های تربیتی مدارس گام‌های مؤثری برداریم.

وی بیان کرد: شاخص‌های ارزیابی مدارس با توجه به مأموریت بخش‌های مختلف حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با رویکرد ترویج فرهنگ خود ارزیابی تنظیم و به مناطق و مدارس تابعه ابلاغ شده است و از آن جایی که شعار گروه «نظارت، آسیب شناسی، آموزش» است، پس از هر بازدید، ضعف‌ها و نقاط قوت در کارگروه‌های تخصصی مناطق مورد بررسی قرار گرفته و نتایج حاصله، معیار و ملاک تعیین نیازهای آموزشی مربیان و معاونان پرورشی قرار خواهد گرفت.

هاشمی گفت: نظارت بر فعالیت‌ها، توسط سرگروه استان و مناطق 21 گانه و همچنین از طریق اجرای طرح بازدید همتا صورت می‌پذیردکه امید است این طرح چشم‌اندازی روشن به افق‌های تغییر و پویایی فعالیت‌های تربیتی مدارس باشد.

تاکنون از 170 مدیر، معاون و مربی پرورشی که در بازدیدهای استانی و منطقه‌ای عملکرد مطلوب داشتند با اهدای لوح سپاس، تقدیر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار