معارفه فرمانده جدید بسیج دانش‌آموزی فیروزکوه

فیروزکوه ( پانا)- طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، مدیر آموزش و پرورش، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش، مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معارفه فرمانده جدید بسیج دانش‌آموزی فیروزکوه

محمد حیدری‌منش فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در مراسمی که با حضور مدیرآموزش و پرورش، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، اعضای شورای معاونین و معاونان و مربیان پرورشی مدارس در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد گفت: اهمیت آموزش و تعلیم و تربیت از دیرباز مورد تاکید بزرگان بوده و توسعه جامعه منوط به توجه و پیشتازی در عرصه تعلیم و تربیت است.

او افزود: در مجموعه آموزش و پرورش الگوسازی نقش مهمی دارد و الگوسازی از شهدا برای دانش‌آموزان و نگاه تعالی تربیتی از اقداماتی است که در پیشبرد اهداف یاریگر ما است.

حیدری‌منش تصریح کرد: نسل آینده قرار است در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی حرکت کند؛ لذا لازم است به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمدسراج مسئول پیشین بسیج دانش‌آموزی منطقه تقدیر و کامبیز شعبانی به عنوان مسئول جدید بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

خبرنگار : زینب پورسعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار