استاندار گیلان: طرح مدیریت هوشمند کرونا با همکاری مجدانه همه دستگاه‌ها اجرایی شود

رشت (پانا) - استاندار و رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان تأکید کرد که طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه‌ها به‌صورت جدی اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان: طرح مدیریت هوشمند کرونا با همکاری مجدانه همه دستگاه‌ها اجرایی شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن، آن بانوی مطهره را الگویی ممتاز در بصیرت و فضایل اخلاقی دانست.

وی با اشاره به شیوع سویه اُمیکرون در جهان، بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه ها و بخش ها بصورت جدی اجرایی شود.

عباسی جایگاه ممتاز گیلان در واکسیناسیون دز اول و دوم و نیز واکسیناسیون رده های سنی را حاصل هم افزایی مردم با مسئولان خواند و افزود: تلاش شود تا در انجام واکسیناسیون دز سوم نیز جایگاه خوبی را کسب کنیم.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان استفاده از ظرفیت روحانیون، چهره های علمی، فعالان فرهنگی و اجتماعی و نیز رسانه های استان برای ترغیب به واکسیناسیون را امری مهم دانست و اظهار کرد: باید الزام حداقل دو مرحله واکسیناسیون جهت حضور در میادین ورزشی، مسابقات، همایش ها و دیگر مجامع عمومی با جدیت اجرا شود.

عباسی نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا را بااهمیت مهم خواند و به عدم اجرای دقیق این دستورالعمل ها در برخی پروازها و نیز ناوگان برون شهری اشاره و تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش قرار گیرد و با متخلفان، مطابق با قانون برخورد شود.

در این جلسه که فرمانداران سراسر استان نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، هریک از رئیسان کارگروه‌های ستاد استانی مدیریت کرونا به ارائه گزارشی از روند اقدامات حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار