تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع فعالیت ادارات آموزش وپرورش کرمانشاه در روز شنبه

تهران (پانا) - تعطیلی برخی مدارس شهرستان استان کرمانشاه، فردا (شنبه، دوم بهمن) به دلیل برودت هوا در گروه صبح تعطیل است، همچنین ادارات استان نیز با دو ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع فعالیت ادارات آموزش وپرورش کرمانشاه در روز شنبه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، رضا شیرزادی رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمانشاه در خصوص تعطیلی مدارس، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، با توجه به بارش شدید برف در نقاط مختلف استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم برودت هوا، لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، کلاس‌های درس تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی استان در سطح شهرها و روستاها، به استثنای کلاس های درس شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب در نوبت صبح تعطیل خواهند بود.

شیرزادی اضافه کرد: مدارس گروه صبح شهرستان های قصرشیرین و سرپل ذهاب هم با دو ساعت تاخیر فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: پرسنل اداری آموزش و پرورش نیز در تمامی شهرستانها با دو ساعت تاخیر در محل کار خود حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: کلاس های درس استان، فردا(دوم بهمن) به صورت غیرحضوری و آنلاین و در بستر شبکه «شاد» برپا خواهند شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار