بازدید سرزده وزیر راه از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی امروز به‌صورت سرزده با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از قسمت‌های مختلف این شهر فرودگاهی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده وزیر راه از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در این بازدید ابتدا در جلسه هیات مدیره شهر فرودگاهی حاضر شد و محمد مهدی کربلائی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گزارشی از وضع موجود و چشم‌انداز طرح‌های توسعه‌ای مبتنی بر طرح جامع شهر فرودگاهی ارائه کرد.

در ادامه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از ترمینال یک بازدید و ضمن دیداری صمیمانه با مسافرین پروازهای خروجی از محل پایگاه بهداشت مرزی و نحوه پذیرش مسافرین ورودی و چگونگی نظارت بر انجام رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید و در گفتگو با مسافرین مشکلات آنها را جویا شد.

رستم قاسمی همچنین، از ترمینال سلام، هسته پیشران منطقه آزاد، کارخانه نوآوری و صنایع خلاق فرهنگی و مرکز عملیات و برنامه‌ریزی پروازی AOCC بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نیاز به توجه جدی به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعنوان نماد ورودی کشور ضروری است.

قاسمی با اشاره به نیاز موجود برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای تسریع در طرح‌های توسعه‌ای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از مزیت‌های مهم این شهر فرودگاهی وجود مناطق آزاد تجاری و ویژه صنعتی در آن است که نزدیکی به پایتخت و ظرفیت‌های موجود در آن مطمئنا محل درآمدی بسیار خوبی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان بر لزوم راه‌اندازی مجدد ترمینال سلام و انجام مناقصه و تعیین پیمانکار باند جدید قبل شروع سال جدید تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار