وزیر راه خبر داد

تخصیص اعتبار ۲۱۷۶ میلیاردی برای راه‌های گیلان

تهران (پانا) - رستم قاسمی در حاشیه سفر به استان گیلان از تعیین اعتبار ۲۱۷۶میلیارد تومانی برای راه‌های این استان خبر داد و اعلام کردبا رفع مسائل اعتباری تحول عظیمی را در حوزه راه و شهرسازی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار ۲۱۷۶ میلیاردی برای راه‌های گیلان

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از مجتمع بندری انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه راه و شهرسازی چند مسئله مهم وجود دارد که یکی از آنها راه آهن انزلی به آستارا است که اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای آن پیش‌بینی شده که اگر تامین شود تا اواخر سال آینده این راه‌آهن تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه نکته بعدی درخصوص مجموعه راه‌های استان است، تصریح کرد: برای این منظور ۲۱۷۶ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که عدد خوبی است و بسیاری از موضوعاتی که امروز جزو معضلات راه‌های استان محسوب می‌شود اعم از تقاطع همسطح، تقاطع در نقاط حادثه‌خیز و کمربندی همچنین بزرگراه ۱۱ کیلومتری باقی مانده از قزوین به رشت که اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای آن‌ها پیش‌بینی شده که اواسط سال آینده تمام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر حمایت از مجتمع بندری انزلی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیاردی که در مجتمع بندر انزلی با حضور بخش دولتی و خصوصی صورت گرفته است.

قاسمی تصریح کرد: در حوزه راه و شهرسازی با اعتبارات این سفر و اعتباراتی که سال آینده در بودجه پیش‌بینی شده همچنین کمک نمایندگان استانی به ویژه نماینده مردم بندر انزلی که عضو کمیسیون تلفیق است می‌تواند تحولی در حوزه راه و شهرسازی استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار