آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه جایگزین آخرین مدرسه سقف چوبی در روستای کرونی شیراز

شیراز (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس و دیگر مسئولان، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه سردار شهید مرتضی جاویدی در روستای کرونی شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه جایگزین آخرین مدرسه سقف چوبی در روستای کرونی شیراز

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، در آیین اغاز عملیات اجرایی آموزشگاه شهید مرتضی جاویدی روستای کرونی ناحیه 3 شیراز گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی بوده و به نام شهدای روستای کرونی و سردار شهید مرتضی جاویدی مزین خواهد شد.
محمدخلیل عسکری گفت: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز و مجلس شورای اسلامی برای توسعه عدالت آموزشی به خوبی بهره ببریم.
عسکری گفت: برنامه های ما در خصوص بازگشایی مدارس نیز بر مبنای دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر لزوم اجرایی کردن مطلوب سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اشاره کرد و توجه به این سند را یکی از مهمترین راه‌های پیشرفت آموزش و پرورش در مسیر تعلیم و تربیت نسل آینده انقلاب دانست.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز در این مراسم گفت: این آموزشگاه با دارا بودن 22 اتاق مشتمل بر 12 کلاس درس در فضایی مناسب ساخته خواهد شد و در اختیار دانش آموزان و اهالی محترم این منطقه قرار خواهد گرفت.
محمد کماندار با اشاره به اعتبار بیش از 12 میلیارد تومانی این پروژه گفت: امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر این پروژه را به انجام رسانده و دانش آموزان لازم التوجه روستای کرونی را به یکی از خواسته های برحق خود برسانیم.
وی گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 مترمربع و زیربنای یک‌هزار و 220 مترمربع ساخته خواهد شد.

کماندار گفت: روستای کرونی و منطقه قره باغ ۱۴ هزار سکنه و حدود ۶ هزار دانش‌آموز دارد که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰ دانش‌آموز در روستای کرونی مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار