حضور معاون عمرانی استاندار کرمان در مناطق سیل‌زده ریگان؛

امداد رسانی به روستاهای سیل زده ادامه دارد

کرمان (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل محور ترانزیتی ریگان ایرانشهر بازدید کرد و گفت با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان ایرانشهر تا صبح فردا برقرار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امداد رسانی به روستاهای سیل زده ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شرق استان از پل تخریب شده محور ترانزیتی «ریگان - ایرانشهر» بازدید کرد.

بارندگی‌های شدید روزهای گذشته موجب طغیان رودخانه‌ توکل‌آباد و تخریب پل محور «ریگان - ایرانشهر» و انسداد این محور اصلی شده است.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین ماشین‌آلات مهندسی و کامیون در محل انجام شده و نیروها اکنون در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند.

آیت اللهی موسوی افزود: با ایجاد انحراف در رودخانه، آب به مسیر دیگری هدایت می شود تا مسیر عبور و مرور خودروها به صورت آبنما برقرار و راه بازگشایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، راه ارتباطی ریگان به ایرانشهر در اسرع وقت باز شود و کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب انجام خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار کرد: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد 75 راه روستایی شده است.
وی همچنین از آبگرفتگی 100 منزل شهری و روستایی، قطع برق 30 روستا، قطع آب 15 روستا و مشکل ارتباط تلفنی 30 روستا در مناطق سیل‌زده شرق استان خبر داد.

آیت اللهی موسوی عنوان کرد: سه نیروی اداره برق نیز که در یکی از روستاهای سیلابی ریگان گرفتار شده بودند، توسط امداد هوایی به ریگان انتقال داده شدند ضمن آنکه امکان انتقال هوایی سه نیروی خدمت راهداری به دلیل کوهستانی بودن و مه گرفتگی منطقه میسر نشد که فردا صبح انجام می‌گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از انتقال یک زن باردار و یک بیمار قلبی از روستاهای هدایت‌آباد و حلیله توسط امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر به ریگان، جهت مراحل درمانی و پزشکی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار