الهام یاوری : هدف نهایی سمپاد «پرورش دانش‌آموزان اثرگذار در جامعه و جهان» است

تهران (پانا) - رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در گردهمایی مدیران مدارس سمپاد قطب شش کشور که به میزبانی شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده بود، هدف نهایی سمپاد را «پرورش دانش‌آموزان اثرگذار در جامعه و جهان» خواند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
الهام یاوری : هدف نهایی سمپاد «پرورش دانش‌آموزان اثرگذار در جامعه و جهان» است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهام یاوری، ربیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در این گردهمایی، گفت: شعار سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، در سال‌های اخیر «نیاز کشور، یک سمپادی آماده اثرگذاری» است.

وی افزود: همه تلاش‌ها و زحمات در مدارس باید ساماندهی شود تا اثرگذاری دانش‌آموزان افزایش یابد.

یاوری مردم ایران را شایسته بهترین‌ها دانست و اظهار کرد: افراد با استعداد و نخبه جامعه، مسئولیت بیشتری دارند به این آرمان جامه عمل بپوشانند و ما مسئولیت داریم دانش آموزان را آماده این خدمت کنیم و هدف نهایی سمپاد را پرورش دانش‌آموزانی اثرگذار در جامعه و جهان دانست.

این مقام مسئول ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، باید به سه عامل توجه داشت.

الهام یاوری، فراهم کردن شرایط مشارکت بیشتر دانش‌آموزان در مدرسه و حل مسائل واقعی را اولین عامل و ساماندهی همه آموخته‌ها حول مسائل اصلی زندگی و آموزش مسئله محور دانش‌آموزان را عامل دوم و سومین عامل را تشکیل یک شبکه نخبگان با مشارکت همگانی دانست، که بتواند از ظرفیت هر کس به اندازه خودش استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار