معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط‌زیست در میان دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در مراسم گرامیداشت 29 دی، روز هوای پاک با تأکید بر اهمیت توجه به محیط‌زیست توسط همگان بر نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط‌زیست جهت استفاده آیندگان در میان جامعه دانش‌آموزی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط‌زیست در میان دانش‌آموزان

در این مراسم که به همت کارشناسی سلامت و تندرستی آموزش و پرورش اسلامشهر در آموزشگاه حضرت مهدی برگزار شد، سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر با گرامیداشت 29 دی، روز هوای پاک در مورد اهمیت توجه به محیط زیست توسط همگان سخن گفت و بر نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست جهت استفاده آیندگان در میان جامعه دانش‌آموزی تأکید کرد.

در ادامه حسن جلیلوند،کارشناس اداره حفاظت از محیط‌ زیست شهرستان اسلامشهر نیز در مورد نحوه حفاظت از سلامت محیط زیست و هوای پاک، روش‌های کاربردی را معرفی کرد و با توزیع کیسه‌های پارچه‌ای جهت استفاده در خرید نان دانش‌آموزان را به استفاده کمتر از مواد پلاستیکی توصیه کرد.

در این برنامه بذرهای خرمالوی بومی به همت اداره حفاظت از منابع طبیعی شهرستان اسلامشهر تهیه شده‌ بود به همراه خاک مطلوب در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و از سه نفر فعالان محیط زیست آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار