معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انجمن اولیاء و مربیان بازوی توانمند مدیران مدارس در حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستند

تهران(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از همکاری موسسه‌های خیریه، نهادهای دولتی و غیردولتی در جهت پوشش حداکثری و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیاء و مربیان بازوی توانمند مدیران مدارس در حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در نشست شورای انجمن اولیاء و مربیان استان با اشاره به کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: کسب این رتبه ثمره تلاش و کار تیمی روسای مناطق در شوراهای آموزش و پرورش و اعضاء شورای آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: خوشبختانه این کار تیمی در همه سطوح اداره کل به ویژه در بخش انجمن اولیاء و مربیان مشهود است، به طوری که جلسات شورای انجمن به صورت مستمر در حال برگزاری و مصوبات آن به دقت پیگیری می‌شود.

بهارلو تصریح کرد: توجه ویژه به دانش آموز در همه ابعاد و حمایت مادی و معنوی از دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار از مهم‌ترین برنامه‌های اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول اظهار داشت: از این رو برنامه‌های متعددی در جهت تحقق این امر مهم توسط اداره انجمن اولیاء و مربیان با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی، موسسه‌های خیریه و خیرین صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار