ملکی تاکید کرد

سازمان پژوهش؛ مرکز تولید فکر، اندیشه و انسان برای تمدن اسلامی

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیان کرد نهادهای قانونگذار و کنترل کننده برای سازمان‌های دولتی یک فرصت و نعمت بزرگی هستند تا بتوانند تحت حمایت آ‌‌‌ن‌ها در مسیر سلامت و صداقت حرکت کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان پژوهش؛ مرکز تولید فکر، اندیشه و انسان برای تمدن اسلامی

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نشست صمیمی ریاست سازمان با حسابرس کل وزارت آموزش و پرورش از دیوان محاسبات کل کشور و هیات همراه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، طوسی حسابرس کل وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این ایام هیچ گونه مسئله حاشیه ای در گزارش های سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وجود نداشته است. گزارش ها نشان می دهد که این سازمان خوب مدیریت می شود و مشخص است که نظارت داخلی وجود دارد.

وی با اشاره به هیات امنایی بودن این سازمان گفت: قوانین و نظارت این سازمان نیز خاص است. این موضوع مزایا و از طرفی نیز سختی های خاص خود را دارد. وی در ادامه با توجه به سیاست های جدید دیوان محاسبات کل کشور اتصال به سامانه سنا را ضروری دانست.

نهادهای قانونگذار یک نعمت و فرصت

در ادامه جلسه، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، ضمن خوش آمد گویی به اهمیت وجود دستگاه های نظارتی اشاره کرد و افزود: نهادهای قانونگذار و کنترل کننده برای سازمان های دولتی یک فرصت و نعمت بزرگ هستند تا بتوانند تحت حمایت آنها در مسیر سلامت و صداقت حرکت کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: پاسخگویی و همکاری با دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات کل کشور برای اسن سازمان بسیار مهم است. وی از پاک دستی همکاران در سازمان ابراز خرسندی کردند.

دکتر ملکی افزود: این سازمان دارای توانای های علمی، اصالت و سلامت ریشه داری است. کار سازمان فقط تولید کتاب درسی نیست بلکه تولید فرهنگ، ارزش و مرام ومسلک انسانی برای دانش آموزان است.

سازمان پژوهش؛ مرکز تولید فکر، اندیشه و انسان برای تمدن اسلامی

وی با اشاره به اینکه خانه اول خود را سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی می داند به حضور خود در سازمان اشاره کرد و گفت: این حضور به واسطه فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یازدهم اردیبهشت ماه سال 1398 و تعبیر معظم له در خصوص اینکه "سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی قلب آموزش و پرورش است" می باشد؛ این سازمان مرکزی برای تولید فکر، اندیشه و انسان برای تمدن اسلامی است که ان شاءالله همه در آن مسیر قرار بگیریم، بنده و همکارانم سربازان ولایت هستیم و فرامین وزیر محترم برای ما مطاع است.

در بخش بعدی جلسه محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه به بیان برخی از مسائل سازمان از جمله موضوع همسان سازی اعضای هیات علمی سازمان پرداخت که مقرر شد مکاتباتی در این خصوص با رئیس دیوان محاسبات کل کشور جهت حل مشکلات انجام شود.

در پایان حسابرس کل دیوان محاسبات کل کشور بازدیدی از مجموعه مدیریت طرح و برنامه و امور مالی داشت و از زحمات همکاران پاسخگو به مکاتبات گروه حسابرسی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار