سرپرست آموزش و پرورش دره‌شهر انتخاب شد

ایلام ( پانا ) - با حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، سیما کرمشاهی به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دره‌شهر منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش دره‌شهر انتخاب شد

طی حکمی از سوی امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، سیما کرمشاهی به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دره‌شهر منصوب شد.

طی مراسمی که به همین منظور و با حضور حشمت اله‌وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین قنبربیگی امام جمعه دره‌شهر و سایر فرهنگیان اداری اداره آموزش و پرورش دره شهر برگزار شد، از زحمات شکر‌اله تتری مدیر پیشین این اداره قدردانی شد.

سیما کرمشاهی، سرپرست جدید مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دره شهر، دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی و پیش از این در سمت معاونت پرورشی این اداره مشغول به خدمت بوده و سوابقی همچون مربی‌گری، تدریس و مدیریت در مدارس این شهرستان را در کارنامه دارد.

حشمت اله‌وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت هفته‌ شوراهای آموزش و پرورش، فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) را تسلیت گفت و بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راه روشنی برای ما مشخص کرده تا به اهداف تعلیم و تربیت برسیم.

اله‌وردی گفت: در چند سال اخیر تا به الان پوشش تحصیلی واقعی مناسبی در دوره متوسطه اول ۹۶/۵۴ و دوره متوسطه دوم ۸۹/۳۶ که هر دو بالاتر از میانگین کشوری هستند صورت گرفته است و جا دارد که در این زمینه از تلاش های تمامی فرهنگیان محترم استان تشکر می کنیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شکراله تتری مدیر پیشین آموزش و پرورش دره‌شهر برای خانم سیما کرمشاهی مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

تهیه خبر: محمد حیدری فرد و امیررضا نظری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار