مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران:

باید فرصت‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و به آن‌ها اعتماد کنیم

بابل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد باید فرصت‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده و به آن‌ها اعتماد کرد تا بتوانند برای جامعه خود مفید واقع شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
باید فرصت‌ها را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم و به آن‌ها اعتماد کنیم

نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش و مسئولان سازمان دانش‌آموزی استان مازندران با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و خبرنگاران پانا در حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، در جلسه ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس دانش‌آموزی و نمایندگان خبرگزاری پانا با اشاره به شعار هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی، عنوان کرد: باید فرصت‌ها را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و به آن‌ها اعتماد کنیم تا آنها اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و توانمندی‌های خودشان را بشناسند و استعدادهای خود را شکوفا کنند.

علیرضا سعدی پور، ادامه داد: این که فرصت نقد داشته باشند و اگر این نقدها منطقی، سازنده و دلسوزانه باشد، سازمان پویا می شود. به عنوان مثال اگر در محیط مدرسه تجهیزات مناسب نباشد و یا دارای مشکل باشد باید دانش آموزان مطالبه گر باشند و نقدهای خود را بیان کنند تا مسئولین با برنامه ریزی مناسب و دقیق بتوانند این مشکلات را حل کنند.

وی تاکید کرد: نقش های اجتماعی را باید به دانش آموزان واگذار کرد و این باعث می‌شود که آن‌ها در آینده فرد مفیدی برای جامعه و همچنین مدیران خوبی شوند.

سعدی پور در پایان اعلام کرد: با رئیس صدا و سیما استان مازندران گفت و گویی را انجام دادیم که زمانی را برای پخش برنامه‌ها و گفت‌وگوهای نوجوانان و جوانان اختصاص دهند.

خبرنگار: فائقه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار