مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور:

مشارکت ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور تا پایان فروردین ماه

اهواز (پانا)- مسئول بسیج دانش‌آموزی در کشورآیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی گفت با پیش‌بینی‌های صورت گرفته ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در اردوی راهیان نور تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ مشارکت خواهند داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور تا پایان فروردین ماه

ابراهیم باستان امروز در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی در یادمان شهدای شلمچه بیان کرد: اردوهای راهیان نور تجلی سند تحول بنیادین است چرا که هر ۶ ساحت این سند مهم را پوشش می دهد و حرکت در راستای تحقق اهداف این اردوها می بایست به عنوان یک برنامه اولویت دار تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره به پیش بینی مشارکت ۱۰۰ هزار نفر روز دانش آموز در اردوهای راهیان نور تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱؛ یادآورشد: مشارکت دانش آموزان در این اردوهای معنوی و عرفانی مهمترین کارکرد اجرای این برنامه راهبردی است.

مسئول بسیج دانش آموزی کشور اضافه کرد: برگزاری این اردوها به دو صورت حضوری و غیرحضوری تا پایان فرودین ماه ادامه می یابد. در بخش حضوری به صورت محدود و ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در قالب برنامه جمع نخبگانی است در مقابل و در قالب غیرحضوری ۶ راوی در منطقه حضور خواهند داشت و روایت آنها ضبط و در شبکه شاد جهت استفاده دانش آموزان منتشر خواهد شد‌.

باستان در پایان گفت: یکی از وظایف اصلی و اولویت دار بسیج دانش آموزی کشور تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.

گفتنی است این برنامه بصورت زنده از شبکه شاد نیز پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار