رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ بازنشسته شد

جلگه رخ (پانا)- محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ پس از 34 سال خدمت به کسوت بازنشستگی نائل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ بازنشسته شد

در جلسه ای که با حضور جمعی از مسئولین منطقه رخ، معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس جلگه رخ برگزار شد از زحمات و تلاش های محمود قهار رئیس آموزش و پرورش رخ تقدیر شد.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ ضمین تقدیر از حضور مسئولین و کارشناسان گفت: به لطف الهی امروز خوشحالم که بعد از 34 سال و 4 ماه خدمت در آموزش و پرورش به افتخار بازنشستگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نائل می شوم و خدا را به خاطر لطف و توفیق خدمت به مردم و کشورم در این سالیان متمادی شاکرم.

رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ همچنین گفت: جلگه رخ سرزمین با استعدادی است و بنده افتخار دارم که در دوره 4 سال و نیم خدمت من در جایگاه ریاست آموزش و پرورش رخ، به همت همکاران عزیز و دانش آموزان پرتلاش، در سایه وحدت، همدلی و ایثار، اداره آموزش و پرورش رخ در بسیاری از عرصه ها درخشیده است، از جمله دانش آموزان هنرستان این منطقه رتبه اول و دوم کشوری در مسابقات مهارتی کسب کرده اند، در مسابقات قرآن عترت و نماز رتبه استانی وکشوری بسیاری کسب شده است و در شاخص های عملکردی استان، رتبه دوم را داریم. همچنین به لطف خیرین مدرسه ساز در این دوره نیز 11 مدرسه برای دانش آموزان شایسته رخ ساخته شد.

محود قهار در ادامه افزود: من از مسئولین، همکاران و مردم نجیب رخ تشکر می کنم که همچون دیگر عرصه ها، همیشه یاور آموزش و پرورش بوده اند و امیدوارم توانسته باشم در حد توان خود پاسخ این همه لطف را داده باشم و قدم و اثری یادگار از خود به جا گذاشته باشم.

قهار در پایان سخنان خود گفت: افتخار می کنم که پایان خدمت من در جمع مردم خوب جلگه رخ است اما رابطه عاطفی من با رخ ادامه دارد و بنده در هر زمان و مکان و در هر شرایطی از هر قدمی که برای رخ بتوانم بردارم کوتاهی نخواهم کرد. در پایان بر خود لازم می دانم ضمن تقاضای حلالیت، از همه دستانی که یاور من در خدمت به مردم بوده اند تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار