جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر در خصوص نمایش فیلم مرد نقره‌ای ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی ، دوره‌های آموزشی خبرنگاری پانا، دوره آموزشی باز مهندسی مربیان پیشتاز، انتخاب دانش‌آموز و مربی برتر پیشتاز بحث و تبادل نظر شد .

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ،علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تشکر از اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان بوشهر اظهار کرد : سازمان دانش آموزی یک سازمان پویا است که خبرگزاری پانا و فعالان پیشتاز سطح مهارتهای دانش آموزان را ارتقاء می بخشند .

او گفت : مجلس دانش آموزی فرصت مناسبی برای تقویت اعتماد به نفس و خود باوری دانش آموزان است .

موحدی تصریح کرد : در دولت مردمی ایران قوی انتظار این است که برنامه های مدون عملیاتی شده ارایه گردد و فعالیت های دانش آموزان غنی باشد .

موحدی تاکید کرد : دانش آموزان در گام دوم انقلاب نقش بیشتری داشته باشند و زمینه رشد و شکوفایی استعداد های آنها فراهم شود تا آینده کشور نقش مهمی ایفا کنند .

علیرضا تقوی نیا مشاور جوان استاندار بوشهر اظهار کرد : سازمان دانش آموزی فضای مناسب برای تربیت دانش آموزان ایجاد می کند .

او افزود : وجود مجموعه تشکل های دانش آموزی زمینه ساز رشد و بالندگی دانش آموزان است .

تقوی نیا گفت : خبرگزاری پانا با برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان باعث می شود که دانش آموزان خبرنگار مهارتهای اجتماعی و سیاسی را فرا گیرند .

تقوی نیا تصریح کرد : مجموعه استانداری و امور جوانان استانداری تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه های موثر به کار می برد تا آثار مثبت آن در سطح مدرسه ها و جامعه شاهد باشیم .

محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : در سند تحول بنیادین یکی از ظرفیت ها شورای دانش آموز است .که می تواند کمک شایانی در افزایش باورهای اعتقادی دانش آموزان داشته باشد .

او گفت : دانش آموزان شهید بیانگر هویت اعتقادی ، دینی و مذهبی ایران اسلامی است .

حق دوست تصریح کرد : دانش آموزان ، شهدا را الگو قرار دهند تا مسیر زندگی را پیدا کنند .

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر با تشکر از تلاش های اعضای شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان گفت : در راستای اهداف سازمان دانش آموزی هر برنامه و تصمیمی که در این شورای برنامه ریزی گرفته می شود بعنوان یک قانون قابل اجرا است .

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت : نمایش فیلم مرد نقره ای با محتوای تربیتی در تمام شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر برای دانش آموزان پایه های سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم با کد تخفیف 50% همراه خانواده آنان به نمایش گاشته می شود .

عبدالحسین صادقی مسئول خبرگزاری پانا استان بوشهر گفت : خبرگزاری پانا کشور دوره آموزش خبرنگاری برای دانش آموزان دختر و پسر دوم ابتدایی ( چهارم ، پنجم و ششم و برای دانش آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول و دوم استان بوشهر را در بهمن ماه سال جاری پیش بینی کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار