سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه‌ساز به کتابخانه ملی منتقل شد

تهران (پانا) - سوابق و مکاتبات اداری مربوط به مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتقل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سوابق و مکاتبات خیرین مدرسه‌ساز به کتابخانه ملی منتقل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، بخش مهمی از این مکاتبات مربوط به تعاملات خیرین مدرسه‌ساز، ‌نهادها و موسسات مختلف با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است که به معاونت اسناد ملی منتقل شده است.

مجموع مکاتبات مربوط به توسعه و تجهیز مدارس کشور است که در بایگانی‌های راکد سازمان نوسازی مدارس و واحدهای استانی مربوطه وجود داشته و پس از بررسی کارشناسی،‌ ارزشیابی و شناسایی به سازمان منتقل شده است.

این سوابق و مکاتبات اداری شامل جذب همکاری و مشارکت،‌ آمار و عملکرد، مسائل و چالش‌ها، اهدای زمین، ساختمان و تجهیزات، تامین هزینه‌های ساخت و تجهیز مدارس، رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار، بنیادهای عام‌المنفعه، بنیاد برکت و تکریم خیرین مدرسه‌ساز داخل و خارج کشور را می‌شود.

جمع آوری، انتقال، ثبت و ضبط مکاتبات و اسناد ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز، اقدام مشترک کارشناسان ارزشیابی اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، در جهت اجرای قانون اسنادملی و مصوبات شورای اسنادملی ایران است.

انتقال این اسناد اقدامی مهم برای انتقال اطلاعات و تجربه‌های ماندگار به نسل‌های آینده بوده و مرجعی مهم برای پژوهشگران حوزه تاریخ اجتماعی به شمار می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار