کریمی در دیدار با رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور خواستار شد:

تامین ۲۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح سیستم گرمایشی ۵۵۴ مدرسه در اراک، خنداب و کمیجان

تهران (پانا) - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در دیدار با رییس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور خواستار تامین مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اصلاح سیستم گرمایشی ۵۵۴ مدرسه در اراک، خنداب و کمیجان شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تامین ۲۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح سیستم گرمایشی ۵۵۴ مدرسه در اراک، خنداب و کمیجان

به گزارش خانه ملت، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با مهندس رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست که مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز حضور داشت، در مورد و مشکلات و کمبودهای موجود در مدارس شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در این دیدار همچنین در خصوص محورهای مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت که از جمله آنها؛ تامین مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اصلاح سیستم گرمایشی ۵۵۴ مدرسه در شهرستانهای اراک، خنداب و کمیجان و حذف و جمع آوری بخاری های گازی در این مدارس، جمع آوری شش مدرسه کانکسی تا پایان سال ۱۴۰۱ و پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ برای تامین بخشی از کمبودهای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس بود.

کریمی بیان کرد: همچنین قول مساعد تامین مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۱، بابت سهم دولت در ٢٢ پروژه ساخت مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز، قول مساعد برای تامین مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه خوابگاه دخترانه شبانه روزی متوسطه دوره اول در شهرستان کمیجان که دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داردو قول مساعد برای تامین کامل اعتبار باقیمانده جهت تکمیل و بهره برداری از استخر شهر خنداب در سال ۱۴۰۱ از جمله محورهای بحث شده در این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار