به همت خیر مدرسه‌ساز و با هدف توسعه عدالت آموزشی صورت گرفت

هنرستان فنی افلاک ناحیه دو خرم‌آباد تجهیز شد

خرم‌آباد (پانا) - کارگاه آموزشی هنرستان فنی افلاک با مشارکت آقای شکیب خیر مدرسه‌ساز، تجهیز شد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان فنی افلاک ناحیه دو خرم‌آباد تجهیز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، با حضور معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس، معاونت اجرایی و نظارت، مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲ خرم آباد، مدیر و مدرسین هنرستان فنی افلاک منطقه محروم اسدآبادی خرم آباد با مشارکت آقای شکیب خیر مدرسه ساز، تجهیزات مورد نیاز هنرستان مذکور در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد ضمن تشکر از عوامل اجرایی نوسازی مدارس و بالاخص مجمع خیرین مدرسه ساز و آقایان خرم آبادی و رضوی اظهار کرد: تجهیز این هنرستان‌ها و رفع موانع آموزشی مناطق محروم از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس بوده و است و انصافا در دو سال گذشته اقدامات زائدالوصفی در ناحیه ۲ خرم آباد انجام گرفته است، اما با توجه به رشد جمعیت در این منطقه خواستار توجه بیشتر نوسازی مدارس هستیم.

در ادامه معاون اجرایی و نظارت سازمان نوسازی مدارس گفت: از سال گذشته تاکنون، کار احداث ۷۰ کلاس درس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در ناحیه ۲ خرم آباد را در دستور کار قرار داده ایم و در همین بازه زمانی هم چندین پروژه در این ناحیه به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بحث استانداردسازی سیستم های گرمایشی مدارس هم بصورت اساسی در این ناحیه شاهد تحول بوده ایم و هم اکنون بجز تعداد معدودی، تمام مدارس این ناحیه به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز شده اند.

رضائیان با اشاره به ایزوگام مدارس نیز اذعان کرد: با توجه به در اختیار گذاشتن ایزوگام مورد نیاز از طرف سازمان متبوع در چند ماه آینده شاهد ایزوگام حجم گسترده ای از مدارس استان خواهیم بود.

خرم آبادی معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس نیز با اشاره به اقدامات خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: ساخت و تجهیز مدارس مناطق کم برخوردار استان با توجه به نیاز دانش آموزان این مناطق از اولویت‌های خیرین مدرسه ساز است و ما آمادگی داریم برای ایجاد عدالت آموزشی، افزایش سرانه آموزشی مناطق محروم و تربیت دانش آموزان مستعد این مناطق، هر کمکی که نیاز است را در اختیار آنها قرار دهیم.

شایان ذکر است کارگاه آموزشی هنرستان فنی افلاک واقع در منطقه محروم اسدآبادی خرم آباد با مشارکت آقای شکیب به سیستم های فنی مورد نیاز مجهز شد و زین پس دانش آموزان قادر خواهند بود دروس عملی را به شکل بهتری مطالعه کنند.

در پایان این مراسم، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد با اهدا لوح سپاس از عوامل اجرایی این پروژه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار