رویکرد سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی است

بوشهر(پانا)_ مشاور جوان استاندار بوشهر گفت رویکرد در سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی است  وجود تشکل های دانش آموزی زمینه ساز این مهم است .

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی است

نشست علیرضا تقوی نیا مشاور جوان استاندار بوشهر و محمد رضا تنو نایب رئیس مجلس دانش آموزی استان با رئیس و کارکنان سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد .

علیرضا تقوی نیا مشاور جوان استاندار بوشهر اظهار کرد : رویکرد در سازمان دانش آموزی ، تربیت اجتماعی است . وجود تشکل های دانش آموزی زمینه ساز این مهم است .

او گفت : وقتی که برنامه ها و فعالیت ها مبتنی بر افزایش تفکر و انتخاب آگاهانه باشد دانش آموزان مهارتهایی را کسب می کنند که نقش بسزایی در تربیت آنان در زمینه های مختلف دارد .

تقوی نیا خاطر نشان کرد : با همکاری بیشتر طرح هایی در سطح استان اجرایی می شود که زمینه پویایی دانش آموزان را فراهم می کند .

محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهراظهار کرد : وجود تشکل های دانش آموزی در سازمان دانش آموزی فرصت مناسبی برای دانش آموزان مهیا می کند تا آنان با عزت نفس بیشتر فعالیت کنند .

او گفت : تحقق هدفها در سازمان دانش آموزی اعم از آموزشی و پرورشی با جذب مشارکت ها صورت می گیرد.

حسنی توابع تصریح کرد : بسته های تحولی سازمان دانش آموزی زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را فراهم می کند. دانش آموزان با پذیرش نقش اجتماعی در آینده سازی جامعه سهیم می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار