استاندار اردبیل:

تقویت هنر، زمینه تربیت سرمایه‌های انسانی است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با تاکید بر تقویت هنر، این عرصه را زمینه‌ای برای تربیت سرمایه‌های انسانی و نسل دارای قریحه ادبی و عواطف دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت هنر، زمینه تربیت سرمایه‌های انسانی است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با جمعی از هنرمندان استان گفت: اگر در حوزه هنر سرمایه گذاری نشود و نسل دارای عواطف انسانی تربیت نشود، تلاش های ما برای تربیت فرزندان تاثیرگذار نتیجه بخش نخواهد بود.

وی گفت: فرزندان ما باید علاوه بر آموزش های دیگر در یکی از رشته های هنری قریحه خود را کشف و به ظهور برسانند.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر در کاهش مشکلات اجتماعی، همفکری با اهالی فرهنگ و هنر را در شناسایی و پیگیری حل مسایل اجتماعی از ضرورت ها دانست.

عاملی گفت: اگر دنبال توانمندسازی سرمایه های انسانی هستیم، باید با حل مشکلات اولویت دار عرصه فرهنگ و هنر برای بهره برداری از این ظرفیت در راستای تربیت سرمایه های انسانی اقدام کنیم.

وی امکانات و ظرفیت های مختلف در استان، سوق این امکانات به سمت هنر و فرهنگ را از اولویت های برنامه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید تمامی ظرفیت های موجود در استان برای بهره مندی حوزه فرهنگ و هنر و تربیت نیروی انسانی متعهد به کار گرفته شود.

استاندار اردبیل مشکل اقتصاد فرهنگ و هنر را یادآور شد و گفت: با شناسایی مشکلات اولویت دار فرهنگ در خصوص اقتصاد هنر و فرهنگ، نسبت به حل مشکلات دارای اولویت اقدام می شود.

در این نشست تعدادی از هنرمندان رشته های مختلف هنری، مشکلات عرصه فرهنگ و هنر را بیان و خواستار مساعدت استاندار برای رفع آن شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار