فروزان: آن 7 امتیاز حق ماست، حق‌مان را پس بدهید

گل گهر به زودی یک قطب در فوتبال ایران می‌شود

تهران (پانا) - گلر تیم گل گهر امیدوار است که کمیته استیناف حکم کسر 7 امتیاز از این تیم را برگرداند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فروزان: آن 7 امتیاز حق ماست، حق‌مان را پس بدهید

به گزارش ایلنا، محسن فروزان، گلر تیم گل گهر این روزها در ترکیب این تیم خوش می‌درخشد و به روزهای اوجش برگشته است. او در دیدار مقابل هوادار ستاره تیمش بود و یک تنه مقابل چند حمله و موقعیت خطرناک شاگردان رضا عنایتی ایستادگی کرد تا تیمش به واسطه تک گل امین پورعلی 3 امتیاز ارزشمند هفته سیزدهم را دشت کند. با او در خصوص شرایط این روزهای خودش و تیمش گفتگو کردیم.

چرا گل گهر را انتخاب کردم؟

زمانی که گل گهر سیرجان را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم می‌دانستم با یک مجموعه حرفه‌ای طرف هستم. ترک کردن فولاد که سهمیه آسیایی گرفته بود تصمیم پرریسکی بود ولی پروژه گل گهر به قدری جذاب و وسوسه کننده بود که اینجا را انتخاب کردم. حضور امیر قلعه‌نویی هم در درجه اولویت اهمیت برای من قرار داشت و دوست داشتم بعد از تراکتور و استقلال بار دیگر با ایشان کار کنم.

گل گهر به زودی یک قطب در فوتبال ایران می‌شود

گل گهر مجموعه نوپایی است که در فوتبال خوب و اصولی سرمایه گذاری می‌کند و همه چیز این باشگاه دقیقا سر جایش است. روی زیرساخت‌ها و فوتبال پایه و هرچه فکرش را بکنید و یک باشگاه حرفه‌ای لازم داشته باشد در اینجا داریم و به شما قول می‌دهم به زودی این باشگاه و مجموعه تبدیل به یک قطب جدید در فوتبال ایران خواهد شد. ما فعلاً در مرحله شناساندن و اثبات توانایی گل گهر به فوتبال ایران هستیم و کار دشواری داریم ولی در آینده همه روی گل گهر به عنوان یک قدرت در فوتبال ایران حساب خواهند کرد.

می‌دانستم اینجا کار سختی دارم

دروازه‌بانی اصولاً کار سختی است و از خیلی جهات می‌توان گفت حساس‌ترین پست فوتبال است. شما در پست‌های دیگر می‌توانی گلزنی کنی یا پاس گل بدهی و نتیجه یک بازی را به نام خودت رقم بزنی ولی یک گلر هر چقدر هم تلاش کند و در نتیجه یک بازی تاثیرگذار باشد به ندرت پیش می‌آید مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد و معمولاً گلرها را با اشتباهاتشان می‌شناسند و به یاد می‌آورند. من وقتی به گل گهر آمدم می‌دانستم کار سختی دارم چرا که انتظار از تیم های امیر قلعه‌نویی همیشه بالاست و ما بیشتر از تیم‌های دیگر زیر ذره‌بین هستیم. تفکرات هجومی امیرخان باعث می‌شود کار گلر و خط دفاع سخت‌تر شود و از همین رو می‌دانستم چالش سختی را قبول کردم ولی من همیشه از این چالش‌ها استقبال می‌کنم.

آن 7 امتیاز حق ماست، حق‌مان را پس بدهید

تصمیم کمیته انضباطی واقعاً شوکه کننده بود. من بحث قانونی و حقوقی انجام نمی‌دهم چون در تخصص من نیست ولی وقتی یک تیم زحمت می‌کشد و بازیکنانش چند هفته عرق می‌ریزند و شبانه روز تمرین می‌کنند و با تمرکز بالا در زمین حاضر می‌شوند و در دیدارهای سخت مقابل تیم های پرمهره نتیجه خوبی می‌گیرند چطور می‌شود با یک حکم یکباره زحمات 3 هفته یک تیم و مجموعه را از بین برد و به خاطر یک اشتباه 7 امتیاز از تیم ما کم شود. من تا جایی که یادم می‌آید مشابه چنین چیزی را در فوتبال نه دیده و نه شنیده بودم. هر فردی تخلف کرده او را محکوم کنند، چرا از تیم امتیاز کم می‌شود؟ این فقط ظلم به ما نیست و ظلم به تیم های دیگر لیگ هم هست و دیدید که خیلی از تیم‌ها نسبت به این حکم معترض شدند. امیدوارم کمیته استیناف این 7 امتیاز را به ما پس بدهد.

مشکل قبل از بازی با استقلال جدی نبود

یک مشکل درون خانوادگی قبل از بازی با استقلال پیش آمد که مساله جدی نبود. به هر حال بازی سنگینی در پیش داشتیم و همه استرس داشتیم و این اتفاقات درون یک مجموعه و یک خانواده طبیعی است و ممکن است رخ دهد. ما بازیکنان گل گهر همه با هم رفیق و برادریم و ممکن است بر فرض در جریان یک بازی و یا یک جلسه تمرینی از دست هم عصبی شویم و حتی سر هم فریاد بکشیم ولی بیرون زمین رفقای صمیمی هستیم. آن مشکل هم جدی نبود و دیدید که خیلی زود برطرف شد و امیرخان هم حق داشت برای تنبیه بازیکنانش هر تصمیمی بگیرد.

نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیریم

علاوه بر این 7 امتیازی از که از ما کم شد یک سری بدشانسی و اشتباهات داوری هم از ما امتیاز گرفت و جایگاه گل گهر در جدول به هیچ وجه اینجایی که می‌بینید نیست. مصدومیت بازیکنان از جمله یونس شاکری هم به تیم ضربه زد ولی به امید خدا با همت بچه ها و درایت کادرفنی نیم فصل دوم هم قسم شدیم نتایج بهتری کسب کنیم و تیم هم ظاهراً قرار است تقویت شود و چند پست که کمبود بازیکن داریم در آن بازیکن جذب کنیم و با قدرت بیشتر در رقابت‌ها حاضر شویم.

مقابل هوادار فقط وظیفه‌ام را انجام دادم

عملکردم مقابل هوادار خیلی مورد توجه قرار گرفت و از سایت شما هم بابت انتخاب من به عنوان گلر هفته ممنونم. حقیقتش کاری که من انجام دادم وظیفه‌ام بود و کار اضافی انجام ندادم. یک گلر وظیفه دارد از دروازه تیم محافظت کند و خوشحالم در این ماموریت موفق بودم. اینکه عملکردم خوب بود یا نه را کادرفنی باید بگوید و خودم در مورد عملکرد خودم نظر نمی‌دهم.

ذوب آهن تیم سرسختی است

من سابقه همکاری با آقای تارتار را در راه آهن داشته ام و ایشان مربی خوبی است و تیم‌هایش جنگنده و جدی فوتبال بازی می‌کنند. هفته بعد مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم و به هیچ وجه نباید این بازی را آسان در نظر بگیریم و به نظرم به اندازه بازی با تیم‌های مدعی بالای جدول سخت و حساس است و امیدوارم دست پر خارج شویم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار