آخرین جزئیات درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از قول سازمان سنجش مبنی بر آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی در پایان دی ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آخرین جزئیات درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ناصر سلیمان زاده در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه امور اداری و نیروی انسانی شهرستان ها، مناطق و اداره کل استان، اظهار کرد: مهم ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در جذب و استخدام نیروی انسانی، بومی گزینی است.

وی با بیان این مطلب که چنانچه نیروی جدیدالاستخدامی متقاضی انتقال از بوم خود به شهرستان و یا منطقه ای دیگر باشد، استخدامش ملغی می شود، تصریح کرد: با بومی گزینی نیروی انسانی، بسیاری از مشکلات موجود در ساماندهی نیروی انسانی مرتفع می شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، با بیان این که با برگزاری آزمون استخدامی بیش از 34 هزار معلم جدید در مهر ماه سال آینده جذب آموزش و پرورش می شوند، عنوان کرد: هدف از بومی گزینی در آزمون های استخدامی برقراری عدالت آموزشی از حیث ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و ایجاد توازن در ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و تربیتی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و کم برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار