خدمات درمانی ایثارگران رایگان ارائه شود

تهران(پانا) - ​معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد که در بخش درمان نباید هیچ هزینه‌ای به ایثارگر تحمیل شود و یکی از مهمترین ابزارها برای این کار استفاده از بیمه‌های تکمیلی درمان است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خدمات درمانی ایثارگران رایگان ارائه شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، طاهر موهبتی با همراهی معاون بهداشت و درمان بنیادو جمعی از نمایندگان جانبازان از آسایشگاه جانبازان نیایش و همچنین دهکده نشاط بیمارستان بقیة‌الله (عج) دیدار کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه این دیدار طی جلسه‌ای تصریح کرد: در بحث اداره مجموعه‌های درمانی ۳ روش وجود دارد که شامل خودگردانی مجموعه‌ها، اداره صد درصد دولتی و ترکیبی از این ۲ حالت است.

موهبتی ادامه داد: در زمینه سیاست‌های درمانی مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بیمار نباید جز رنج بیماری مشکل دیگری داشته باشد که این موضوع در زمینه درمان ایثارگران جزو اصلی‌ترین و مهمترین وظایف بنیاد است. در بخش درمان نباید هیچ هزینه‌ای به ایثارگر تحمیل شود که یکی از مهم‌ترین ابزارها برای این کار استفاده از بیمه‌های تکمیلی درمان است.

وی در ادامه به تشریح راهکارهایی جهت فعالیت‌های شرکت متد و بیمارستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: امیدواریم در سال آینده با همراهی مجلس شورای اسلامی در زمینه تصویب بودجه و همچنین همکاری مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوانیم شاهد تحولی در زمینه ارائه خدمات درمانی به ایثارگران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار