وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد

تهران (پانا) - وزیر کشور پیرو دستور آیت‌الله رئیسی برای بررسی مناطق آسیب‌دیده ناشی از بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان وارد شهرستان کُنارک شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد

احمد وحیدی امروز چهارشنبه به سیستان و بلوچستان سفر کرد و در فرودگاه کُنارک مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

همچنین اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و پیرحسین کولیوند رئیس سازمان جمعیت هلال‌ احمر، وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

به دنبال بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان، بیشترین تمرکز بارش‌های باران در شهرستان کُنارک بوده و بسیاری از محله‌های قدیمی، منازل مسکونی و معابر این شهر دچار آبگرفتگی شدید و خسارت شده‌اند.

گروه‌های مختلفی از شهرداری‌های تهران، مشهد، شیراز، کرمان، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری کُنارک، گروه‌های جهادی و نیروهای امدادی، نظامی و انتظامی از ساعات اولیه بارندگی در شهرهای جنوبی استان حضور دارند و بخش قابل توجهی از آب معابر و منازل تخلیه شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

در روزهای اخیر بیش از ۳۳۰ میلی‌متر بارندگی در کُنارک ثبت شده و بسیاری از مردم، این میزان بارندگی را طی ۲۰ سال اخیر بی‌سابقه عنوان می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار