برگزاری جشن صد در دبستان علامه حلی 1 بیرجند

بیرجند (پانا) - به مناسبت آموزش عدد 100 برای دانش‌آموزان پایه دوم 203 جشن زیبایی در دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن صد در دبستان علامه حلی 1 بیرجند

فاطمه زهرا هنرمند آموزگار کلاس دوم 203 دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 درگفت و گو با پانا گفت: در چهارمین بخش از کتاب ریاضی پایه دوم، دانش آموزان با عدد ۱۰۰ آشنا می شوند و پس از آن می توانند اعداد سه رقمی را بخوانند و بنویسند.
هنرمند با بیان اینکه درک مفهوم ریاضی اساسی ترین پایه های آموختن این درس است، افزود: جشن عدد صد یک جشن مفهومی است که در خلال آن دانش آموزان با مفهوم ارزش مکانی صدتایی ها آشنا شده و در محیطی دوستانه با این مفهوم آشنا می شوند.
وی ادامه داد: دانش آموزان پایه دوم پس از تدریس عدد 100، با استفاده از عینک های فانتزی عدد 100 و کلاه های تاجی شکل مزین به عدد 100 و بادکنک آرایی های زیبا این روز به یادماندنی را جشن گرفتند.
در پایان این مراسم دانش آموزان پس از بریدن کیک تولد عدد 100 پذیرایی شده و به دانش آموزان از سوی مدیر آموزشگاه هدایایی داده شد.
گفتنی است در برپایی این جشن مادران 2 تن از دانش آموزان کلاس به نام های یزدان پروینی و بنیامین رمضانی همکاری لازم با آموزگار کلاس داشتند که از تلاش آنها تقدیر و تشکر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار