مجاهد خذیراوی:

شهری که نفت و پتروشیمی دارد نباید تیم لیگ برتری‌اش این همه مشکل داشته باشد

تهران (پانا) - مربی صنعت نفت آبادان از مسئولان نفت درخواست کرد که تا دیر نشده به وضعیت این تیم رسیدگی کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شهری که نفت و پتروشیمی دارد نباید تیم لیگ برتری‌اش این همه مشکل داشته باشد

به گزارش ایران ورزشی، تیم دوست‌داشتنی صنعت نفت آبادان به لحاظ مالی اصلاً شرایط خوبی ندارد. بازیکنان این تیم تا الان که سیزده هفته از مسابقات را پشت سر گذاشتیم ریالی دریافتی نداشته‌اند. آ‌نان روز گذشته به همین دلیل در تمرین حاضر نشدند و امروز هم مشخص نیست که حاضر به این کار شوند. نفتی‌ها روز شنبه بازی بسیار حساسی را با همنام مسجدسلیمانی‌شان دارند که اگر در آن بازی شش امتیازی شکست بخورند، شرایط‌شان در جدول به مراتب سخت‌تر می‌شود. مجاهد خذیراوی مربی نفت آبادان در خصوص شرایط بحرانی این تیم حرف های جالبی می زند.

ظاهراً سفرتان به رفسنجان هم خیلی خسته‌کننده بود.

من از نونهالان تا الان در صنعت نفت بودم اما صادقانه می‌گویم که چنین چیزی ر‌ا تجربه نکرده بودم. ما رفتیم رفسنجان و از قبل هم هتل گرفته بودیم. بعد باید به سیرجان می‌رفتیم که علی‌آقا منصوریان مجبور شد ساعت 8 شب یک دستگاه اتوبوس تهیه کند و نیمی از بازیکنان را به سیرجان بفرستد. تیم ما کاملاً دو تکیه شده بود و چون هتل سیرجان جا نداشت، تعدادی از بازیکنان در رفسنجان ماندند. در واقع ما با شرایط خیلی سختی برای بازی آماده شدیم.

دیروز هم که بازیکنان در تمرین حاضر نشدند.

بازیکنان حق دارند. قرار بود در هفته‌های اول درصدی از پول‌شان را بگیرند اما الان به نیم فصل نزدیک شدیم و هیج اتفاقی نیفتاده است. دیروز هم ما رفتیم سرتمرین و بیشتر از 2 ساعت آنجا بودیم اما هیچکدام از بچه‌ها نیامدند که علی‌آقا منصوریان هم خیلی از ا‌ین وضعیت ناراحت بود. من واقعاً نمی‌دانم الان که فاصله تیم‌ها خیلی به هم نزدیک شده چرا کاری برای تیم نمی‌کنند.

شما آلومینیوم را با نتیجه پرگل شکست دادید اما مقابل مس رفسنجان شکست سنگینی خوردید.

ما وقتی آلومینیوم را بردیم یک نفر سر تمرین نیامد به بچه‌ها خسته نباشید بگوید. البته هر زمان که لازم باشد برای عکس گرفتن می‌آیند. آن وقت همین تیم مس رفسنجان پاداش 25 میلیونی می‌گیرد. خودتان را جای بازیکن بگذارید؛ چطور می‌تواند تمرکز و انگیزه داشته باشد. زمانی که بازیکن ما می‌بیند بازیکنی که به لحاظ فنی از خودش پایین‌تر است این قدر پاداش می‌گیرد، چه انتظاری می‌توانیم از بازیکن خودمان داشته باشیم.

بازی این هفته‌تان با مسجدسلیمان خیلی حساس است.

به قول معروف این بازی شش امتیازی است. اگر ببریم نیم فصل خیال‌مان راحت می‌شود و با روحیه بهتری بازی‌های بعدی مقابل هوادار، ذوب‌آهن و تراکتور را برگزار می‌کنیم. اما اگر خدای نخواسته ببازیم، شرایط‌مان خیلی سخت می‌شود. به همین دلیل می‌گویم باید الان به داد تیم برسند. اما متأسفانه هیچکس حالی از ما نمی‌پرسد.

به نظرت بازیکنان امروز در تمرین حاضر می‌شوند؟

اگر شما می‌دانید من هم می‌دانم. خیلی شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. مگر می‌شود بدون تمرین بازی کرد. اما به بازیکنان هم چیزی نمی‌توانیم بگوییم. تا الان هم آنها صبوری به خرج داده‌اند. این طوری که نمی‌توان باشگاهداری کرد. دوست ندارم بگویم امیدوار نیستم اما از مسئولان خواهش می‌کنم اگر قصد کمک دارند، الان زمانش است.

چرا؟

چون اگر بازیکنان دریافتی نداشته باشند، بر اساس قراردادی که دارند می‌توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند.

هواداران و مردم آبادان چه می‌گویند؟

همه از این وضعیت تیم ناراحت هستند. من بچه آبادانم و خیلی خوب حال و هوای هواداران را درک می‌کنم. اما کاری از دست ما بر نمی‌آید. باید مسئولان استانی و شهری مشکل را حل کنند. اگر به تیم کمک نکنند، سرنوشتش مثل نفت تهران می‌شود و شاید هم بعضی‌ها دوست دارند که این تیم به سرنوشت نفت تهران دچار شود. شهر آبادانی که نفت، پتروشیمی و خدا را شکر همه چیز دارد، چرا باید یک تیمش در لیگ برتر با این همه مشکل مواجه باشد.

اگر مشکلات‌تان حل شود، تیم شرایطی فنی بهتری پیدا می‌کند؟

صددرصد. چون تیم بسیار خوبی داریم و روز به روز بهتر می‌شود. اما بعد از بازی با آلومینیوم که اتفاقی نیفتاد. بازیکنان ناراحت بودند و با همان شرایط روحی هم به رفسنجان رفتند. دو بازیکن‌مان را هم نداشتیم و این کارمان را سخت‌تر کرد.

گفتی منصوریان عصبانی بود و..

علی‌آقا با هیچکس حرف نمی‌زد. به هر حال ایشان اعتبارش را گذاشته آمده و انتظار زیادی هم ندارد و فقط می‌خواهد حق بازیکنان داده شود. من می‌دانم از جاهای دیگر هم پیشنهاد داشت اما این تیم را با عشق انتخاب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار