یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ناحیه 3 مشهد برگزار شد

مشهد(پانا)- یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و ناحیه سه مشهد در دبستان حضرت زینب (س) مصلی‌نژاد این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ناحیه 3 مشهد برگزار شد

حسین شادکام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم و در جمع دانش آموزان و همکاران ناحیه سه، در باب دهه بصیرت و مناسبت های آن سخن گفت و "بصیرت" را کلیدواژه مشترک و نخ تسبیح همه ی این مناسبت ها و هر آنچه در دیماه اتفاق افتاده است، ذکر کرد.

حسین شادکام به فرمایش امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و گفت: فقدالبصر أهون من فقدان البصیره آدم اگر نابینا باشد بهتر از این است که بی بصیرت باشد؛ چه بسا شخص روشندلی که صاحب بصیرت است. ایشان در ادامه تاکید کرد: آدم فاقد بصیرت، فاسدالنظر است و اگر اظهار نظر کند، نظرش اشتباه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در ادامه به 4 مورد از اسباب بصیرت افزایی از جمله آینده نگری، یاد خدا، تعقل و تفکر و عبرت و عبرت گرفتن اشاره کرد و در مورد هر یک به تفصیل باب سخن گشود.

رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس در این مراسم، ضمن تسلیت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امیدوارم مطالعه و تحقیق در زندگی این بانوی گرامی چراغی در زندگی ما و سرمشق و الگویی برای ما باشد.

وی ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد که این برنامه به یاد این شهید بزرگوار برگزار شده است. در تمامی مدارس ما این یادواره از ابتدای هفته در حال برگزاری بوده است و همچنان ادامه دارد و امیدوارم که برکات این گونه مراسم، به زندگی و امورات ما برگردد.

درسنی گفت: مکتب ما و سرزمین ما همواره در طول تاریخ، الگوهایی داشته که به ما بهتر زیستن را نشان می دهند و با سلوکشان به ما یاد می دهند که چطور زندگی کنیم و معنویت را به ما هدیه می کنند و امیدوار هستند که ما رهروان راستینی برای آن ها باشیم.

در این مراسم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران مدارس شاهد ناحیه 3 تکریم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار