یک قاری مشهدی:

تدبر در آیات قرآن از همه‌ علوم و هنرها بالاتر است

کاشمر (پانا) - قاری مشهدی بین المللی گفت معصومین علیهم السلام تأکید کردهاند، انسان‌ها با قرائت زیبای قرآن جذب این کلام خدایی می‌شوند و تدبر در آیات قرآن  از همه علوم و هنرها بالاتر است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تدبر در آیات قرآن از همه‌ علوم و هنرها بالاتر است

جواد فروغی قاری بین المللی در گفت و گو با پانا گفت: حضور نوجوانان و جوانان در جلسات قرآنی مطلوب و خیلی خوب است و من می بینم به لطف خدا قبل از ورود به جلسه، ازدحام جمعیت از جوانان و نوجوانان به قدری است که بنده به سختی وارد جایگاه سخنرانی می‌شوم و همچنین بعد از پایان سخنرانی از تجمع مستمعین و از لطف آنان مخصوصاً از نظرات مختلف والدین جوان و نوجوان بهره مند می‌شوم.

این قاری بین المللی افزود: با شکوه ترین محفل قرآنی از نظر من، محفل انس با قرآن بیت رهبری است که هر سال در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور قاریان و اساتید و علاقمندان به قرآن در حسینیه امام خمینی برگزار می شود. در این جلسه معنوی قاریان بین المللی و همچنین برخی از نوجوانان و جوانان به تلاوت کلام الله مجید می‌پردازند و فضای بسیار زیبا، معنوی و باشکوهی را به وجود می آورند و در پایان هر تلاوت، تلاوت کنندگان مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار می گیرند که صحنه زیبا و خاطره به یادماندنی دارد.

وی گفت: معصومین علیهم السلام تأکید کرده اند، انسان ها با قرائت زیبای قرآن جذب این کلام خدایی می‌شوند ولی مرحله‌ بالا و بالاتر، تدبر در آیات قرآن است، چرا که از همه‌ علوم و هنرها بالاتر است.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار