انتصاب مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه اجرای درست و هدفمند سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان

محمد خلیل عسکری در آیین معارفه مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان گفت: باید با ایجاد گفتمان "ما می‌توانیم" در سایه مدیریت جهادی کارها را آن‌چنان که درخور و شایسته استان پهناور و متمدن فارس است پیش ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید چتر اندیشه و معرفت را آن‌قدر وسیع کنیم که همه سلایق و جناح‌های فکری در سایه این چتر قرار بگیرند تا با یک همدلی صادقانه تحول آفرین ظاهر شویم.

عسکری گفت: در قانون اجازه فعالیت 14 ساعته فرهنگیان بازنشسته پیش‌بینی شده است که بر همین اساس ما سعی خواهیم کرد از تجربیات و اندیشه‌های بزرگان و بازنشستگان بهره بگیریم تا این تجربیات سکویی برای پیشرفت‌های بعدی باشد.

وی گفت: برش استانی نقشه مهندسی کشور را به همراه سند تحول بنیادین در اولویت کارها قرار خواهیم داد و به این منظور کارگروه‌های تخصصی و هیات‌های اندیشه‌ورز استانی تشکیل خواهد شد.

عسکری با بیان اینکه در اجرای امور باید نقدپذیر و مشورت پذیر باشیم گفت: باید از انرژی و ظرفیت جوانان به خوبی بهره گرفت تا در آینده شاهد وجود و حضور افرادی با تجربه در میدان‌های مدیریتی باشیم.

در پایان این مراسم صمد طوبایی و مرتضی کریمی به ترتیب به عنوان مشاوران مدیرکل در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان منصوب شدند؛ همچنین در این مراسم از زحمات حیدر روزی طلب، مشاور سابق امور جوانان آموزش و پرورش فارس نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار